احتمال ساخت فیلم Dungeons and Dragons 2 وجود دارد؛ چراغ سبز پارامونت پیکچرز

فیلم Dungeons and Dragons یکی از موردانتظارترین آثار در سال 2023 بود که اخیراً اخباری مربوط به ساخت فیلم Dungeons and Dragons 2 به گوش می‌رسد.

کریس پاین، ستاره فیلم «Star Trek»، در یک مصاحبه با رسانه GamesRadar اعلام کرده است که شرکت پارامونت پیکچرز قصد دارد قسمت دوم فیلم “Dungeons and Dragons: Honor Among Thieves” را تولید کند. این فیلم، که بر اساس بازی رومیزی محبوبی با همین نام ساخته شد، یک فیلم فانتزی لایو-اکشن است و در ماه مارس 2023 به روی پرده سینما رفت.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


احتمال ساخت فیلم Dungeons and Dragons 2

کریس پاین اظهار داشته است که به شدت تمایل دارد نقش «ادگین دارویس» را در فیلم سیاه چال ها و اژدهایان 2 ادامه دهد. وی باور دارد که عملکرد ضعیف فیلم اول در باکس آفیس، باعث نگرانی شرکت پارامونت پیکچرز نشده و نهایتاً آن‌ها قصد دارند قسمت دوم فیلم را تولید کنند. کریس پاین اظهار کرد:

“من شایعاتی درباره تولید قسمت دوم شنیده‌ام، اما هنوز جزئیاتی را نمی‌دانم. با این حال، مطمئنم که این اتفاق رخ خواهد داد.”

فیلم Dungeons and Dragons 2

در فیلم “Dungeons and Dragons”، کریس پاین به همراه بازیگرانی همچون میشل رودریگز، رگی ژان پیج، جاستیس اسمیت، هیو گرانت و سوفیا لیلیس نقش‌آفرینی کرده است. کارگردانی فیلم توسط جاناتان گلداستاین و جان فرانسیس دالی انجام شده و آن‌ها همچنین فیلم‌نامه را نیز نوشته‌اند. شرکت‌های هاسبرو، ایوان و پارامونت پیکچرز مسئولیت تولید و تأمین مالی این پروژه را بر عهده داشتند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی قسمت دوم Dungeons and Dragons چیست؟ آیا دوست دارید که دنباله آن ساخته شود؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *