فیلم ایرانی رکسانا برای شرکت در جشنواره فیلم «دریای سرخ» آماده می‌شود

فیلم ایرانی رکسانا در سومین پخش جهانی خود، در جشنواره بین‌المللی «دریای سرخ» که در عربستان سعوی برگزار می‌شود حضور خواهد داشت.

جشنواره بین‌المللی «دریای سرخ» عربستان سومین دوره خود را برای انبوهی از بازیگران و کارگردانان مشهور و مطرح جهان آماده کرده است. این جشنواره که میزبان مهمانان سرشناس بسیاری از شارون استون، اسپایک لی تا جکی چان و شاهرخ خان است فهرست فیلم‌های خود را اعلام کرد که بر اساس این لیست فیلم سینمایی «رکسانا» به کارگردانی پرویز شهبازی در بخش مسابقه این جشنواره به نمایش در خواهد آمد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


فیلم ایرانی رکسانا برای شرکت در جشنواره فیلم «دریای سرخ» آماده می‌شود

فیلم«رکسانا» که برای سومین رقابت بین‌المللی خود آماده نمایش است اولین بار در بخش مسابقه سی‌و‌ششمین جشنواره فیلم توکیو به نمایش درآمد که «یسنا میر طهماسب» توانست جایزه بهترین بازیگر مرد این جشنواره را ازآن خود کند.

فیلم ایرانی رکسانا
فیلم ایرانی رکسانا

پس از آن این فیلم در دومین پخش جهانی خود در چهل‌و‌هفتمین جشنواره سینمای جهان در سائوپائولو برزیل روی پرده رفت و در سومین حضور جهانی‌اش در «دریای سرخ» به اکران در خواهد آمد.

مسعود ردایی تهیه‌کننده این فیلم و عرضه و پخش جهانی اش نیز بر عهده محمد اطبایی (مستقل های ایرانی) است.

«باز لورمن» ریاست هیئت داوران بخش مسابقه این جشنواره که از 9تا18آذر در عربستان برگذار میشود را بر عهده گرفته است.

بیشتر بخوانید: 

نظر شما درباره‌ی حضور فیلم ایرانی رکسانا در جشنواره دریای سرخ چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *