انیمه Blue Box ساخته می‌شود

ساخت انیمه Blue Box به زودی آغاز خواهد شد. این انیمه که بر اساس مانگایی با همین نام ساخته خواهد شد درونمایه‌ای کمدی، عاشقانه و ورزشی دارد. گفته می‌شود که 12 جلد از این مانگا تاکنون به چاپ رسیده است.

در انیمه سریالی Blue Box «شویا چیبا» نقش «تایکی اینوماتا» و «رینا اوئدا» نقش «چیناتسو کانو» را صداپیشگانی خواهند کرد. بلو باکس، بر اساس مانگایی با همین نام، اثر «کوجی میورا» ساخته شده و احتمالاً سال آینده منتشر خواهد شد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


انیمه Blue Box ساخته می‌شود

مانگای بلو باکس، ابتدا در سال 2021 توسط هفته‌نامه «شونن جامپ» منتشر شد و تاکنون 12 جلد از آن به انتشار رسیده است. جلد 13 این مانگا، در تاریخ 4 دسامبر 2023 (13 آذر 1402) عرضه می‌شود. اطلاعات بیشتر در مورد انیمه جعبه آبی که شامل استودیوی سازنده، شبکه پخش کننده و سازندگان آن می‌شود هنوز به انتشار نرسیده است.

انیمه Blue Box
انیمه Blue Box

داستان مانگای بلو باکس، درباره‌ی یک دانش‌آموز دبیرستانی به اسم «تایکی اینوماتا» است که عضو تیم بدمینتون پسران مدرسه‌اش می‌شود. او هر روز صبح به همراه «چیناتسو کانو»، یک دختر که عضو تیم بسکتبال دختران مدرسه است، تمرین می‌کند؛ اما وقتی والدین «چیناتسو»، تصمیم به ترک ژاپن می‌گیرند او به خانه خانواده «تایکی» نقل مکان کرده و با او هم‌خانه می‌شود.

اکنون «تایکی» و «چیناتسو» تصمیم می‌گیرند با توسعه روابط خود، تیم‌هایشان را به مسابقات قهرمانی ملی برسانند. اطلاعات بیشتر این انیمه، از جمله معرفی صداپیشگان انیمه بلو باکس ، در رویداد «Jump Festa 2024» که در تاریخ 16 دسامبر 2023 (25 آذر 1402) برگزار خواهد شد، منتشر می‌شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی ساخت انیمه Blue Box چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *