رامبد جوان «زودپز» می‌سازد؛ ساخت فیلم کمدی جوان با همکاری نوید محمدزاده و محسن تنابنده

فیلم جدید رامبد جوان که زودپز نام دارد، در حال فیلمبرداری است. این فیلم توسط «رامبد جوان» کارگردانی و توسط «منصور سهراب پور» تهیه‌کنندگی می‌شود.

طبق گزارش‌های که از سوی رسانه‌های مختلف مطرح شده، رامبد جوان، در حال ساخت فیلم کمدی جدیدی به نام زودپز است. در فیلم زودپز ، «محسن تنابنده» و «نوید محمدزاده» نقش‌های اصلی را ایفا می‌کنند. این فیلم، اولین همکاری این سه بازیگر با یکدیگر است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


فیلم جدید رامبد جوان با همکاری نوید محمدزاده و محسن تنابنده

زودپز، عنوان جدید فیلم رامبد جوان ، یک فیلم کمدی است که در دهه 60 خورشیدی رخ می‌دهد. با توجه به موفقیت‌های کمدی پیشین رامبد جوان، مانند فیلم‌‌های پسر آدم دختر حوا، ورود آقایان ممنوع و قانون مورفی، انتظار می‌رود که این فیلم نیز در سال آینده مورد استقبال قرار بگیرد.

فیلم جدید رامبد جوان
فیلم جدید رامبد جوان

آخرین فیلمی که رامبد جوان به عنوان کارگردان در آن حضور داشت، فیلم نگار بود و پس از آن در فیلم‌های چپ، راست، به عنوان بازیگر نقش‌آفرینی کرد. در میان اخبار مختلف، برخی پروژه‌ها معمولاً بیشتر توجه رسانه‌ها را به خود جلب می‌کنند و فیلم زودپز نیز یکی از آن‌ها است. اخیراً، خبر انتخاب رامبد جوان به عنوان کارگردان این فیلم، با بازی نوید محمدزاده و محسن تنابنده، به صورت رسمی در رسانه‌های سینمایی منتشر شده که بازتاب فراوانی داشته است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فیلم کمدی زودپز و همکاری رامبد جوان با محسن تنابنده و نوید محمدزاده چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *