تیزر سریال جدید ده نمکی با عنوان رستگاری منتشر شد + تاریخ پخش

سریال جدید ده نمکی با نام «رستگاری» توسط مرکز سیما فیلم تولید شده و شامل 30 قسمت است. این سریال در ماه رمضان روی آنتن تلویزیون می‌رود.

مسعود ده نمکی، کارگردان مطرح سینما و تلویزیون، در این سریال به عنوان کارگردان و تهیه‌کننده فعالیت می‌کند. وی تا به حال سریال‌های موفقی نظیر «دارا و ندار»، «معراجی‌ها»، «دادستان» و «آزادی مشروط» را برای تلویزیون ساخته است و حالا قصد دارد با اثری ماورایی به نام “رستگاری” وارد عرصه سریال سازی شود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


تیزر سریال جدید ده نمکی

فیلمبرداری این سریال تا چندی پیش به پایان رسیده است و در حال حاضر گروه تولیدی در حال انجام کارهای فنی پروژه هستند. این سریال بیش از 20 بازیگر سینما و تلویزیون را در داستان خود به ایفای نقش دعوت کرده است و از تکنیک‌های جدیدی برای ساخت این سریال استفاده شد. تیزر این سریال نیز به تازگی به انتشار رسید که در ادامه مطلب می‌توانید آن را تماشا کنید.

مجموعه تلویزیونی رستگاری به تهیه‌کنندگی و کارگردانی «مسعود ده‌نمکی» که در ماه رمضان روی آنتن شبکه دو سیما پخش خواهد شد محدودیت سنی مثبت 13 را دریافت کرد. موضوعاتی مانند فرشته، شیطان، برزخ و… که به ماورا مربوط هستند، همواره در میان بینندگان فیلم سریال جذابیت زیادی داشته‌اند.

اکثر افراد علاقه دارند تا بیشتر در مورد این مسائل اطلاعات داشته باشند و اینبار مجموعه فیلم جدید ده نمکی به نام «رستگاری»، داستانی جذاب در این ژانر را به تصویر می‌کشد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی سریال رستگاری چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *