دیزی ریدلی: یک شخصیت کاملاً جدید در جنگ ستارگان معرفی خواهد شد

جنگ ستارگان یکی از پرطرفدارترین فرانچایزهای دنیای سینما است که در طی معرفی فیلم جدید این مجموعه، دیزی ریدلی در مورد یک شخصیت جدید صحبت کرد.

فیلم بعدی جنگ ستارگان، ساخته «شرمین عبید چینوی» که در جشن جنگ ستارگان 2023 معرفی شد، ماجراهای بعدی «ری» پس از رویدادهای جنگ ستارگان: ظهور اسکای واکر در سال 2019 را روایت می‌کند. در گفت‌وگویی با «ریدلی» در استودیوی «SXSW» مجله «Deadline»، او صحبت‌های جالبی در مورد فیلم جدید این فرانچایز داشت.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


صحبت‌های دیزی ریدلی در مورد شخصیت جدید جنگ ستارگان

«ریدلی» گفت:

احتمالاً او فرزندی ندارد، زیرا او یک جدای است. البته هرگز نمی‌توان به طور قطعی این موضوع را تأیید کرد، زیرا کانون جنگ ستارگان از زمان به زمان تغییر می‌کند.

دیزی ریدلی

درباره فیلم جدیدی که پس از مندالوریان به کارگردانی «جان فاورو» و فیلم ستاره جدید که در سال 2026 منتشر خواهد شد، او می‌گوید:

دقیقاً آنچه که می‌دانم، همان چیزی است که در سال گذشته اعلام شد، من منتظر خواندن فیلمنامه هستم. من قطعاتی از داستان را شنیدم و می‌دانم که شخصیت‌های جدیدی معرفی می‌شوند.

او درباره شخصیت‌های قبلی اطلاعی ندارد. به خصوص، هنوز نمی‌داند آیا صدای «کایلو رن» در ذهن «ری» تهدید کننده است یا خیر. به عبارت دیگر، مشخص نیست آیا «آدام درایور» در نقش روح آبی نیروی تاریک قدیمی خود را تکرار می‌کند یا خیر.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی صحبت‌های «ریدلی» چیست؟ آیا از طرفداران سری جنگ ستارگان هستید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Deadline


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *