تریلر انیمه Mission: Yozakura Family منتشر شد

پس از مدت‌ها انتظار، تریلر انیمه Mission: Yozakura Family (ماموریت: خانواده یوزاکورا) منتشر شد و تماشاگران را با صحنه‌های اکشن هیجان‌زده کرد.

این انیمه، بر اساس مانگایی از «هیتسوجی گندائرا» ساخته شد و توسط استودیو «سیلور» لینک به عرصه تولید رسید. قطعاً این انیمه می‌تواند تجربه‌ای جذاب برای علاقه‌مندان این آثار باشد. در ادامه مطلب می‌توانید تریلر این انیمه را مشاهده کنید و از تاریخ انتشار آن آگاه شوید.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


تریلر انیمه Mission: Yozakura Family

در داستان انیمه، با یک پسر یتیم و نوجوان به نام «تایو آسانو» آشنا می‌شویم. پس از مرگ دردناک والدینش، او به تنهایی و در حال گریز از جامعه زندگی می‌کند؛ اما خانواده دوستانش که در یک سازمان جاسوسی بزرگ عضو هستند، درباره وضعیت «تایو» آگاه می‌شوند و او را به خانواده خود می‌پذیرند. این اقدام به امید بهبود روحیه و تغییر زندگی او صورت می‌گیرد.

در ادامه می‌توانید تریلر Mission: Yozakura Family را مشاهده کنید:

با این توضیحات، انیمه ماموریت: خانواده یوزاکورا با سکانس‌های هیجان انگیز و اکشن، به شما فرصتی را می‌دهد تا با دنیایی پر از هیجان و ماجراجویی آشنا شوید. این انیمه در تاریخ 7 آوریل 2024 (19 فروردین 1403) منتشر خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی انیمه Mission: Yozakura Family چیست؟ آیا این اثر طرفداران دنیای انیمه را شگفت‌زده خواهد کرد؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *