شرکت کنندگان مسابقه Squid Game: The Challenge از نتفلیکس شکایت خواهند کرد

شرکت‌کنندگان مسابقه Squid Game: The Challenge که توسط نتفلیکس تهیه شده، به دلیل تحمل مصدومیت‌ها در زمان فیلمبرداری، «نتفلیکس» را تهدید به شکایت کرده‌اند.

یک مؤسسه بریتانیایی ناشناس که نماینده این دو شرکت‌کننده است، ادعا کرده که شرکت‌کنندگان مسابقه بازی ماهی مرکب در طول این مسابقه، دچار سرمازدگی و آسیب عصبی شده‌اند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


شرکت کنندگان مسابقه Squid Game: The Challenge از نتفلیکس شکایت خواهند کرد

شرکت‌کنندگان بازی Squid Game می‌گویند که در زمان بازی «چراغ قرمز، چراغ سبز» (Red Light, Green Light) که در استودیوهای «کاردینگتون» که پیش‌تر محل استقرار نیروی هوایی سلطنتی بریتانیا بوده، فیلمبرداری شده، این مصدومیت‌ها برایشان رخ داده است. در این بازی، شرکت‌کنندگان نباید توجه عروسک رباتیک را جلب کنند.

مسابقه Squid Game: The Challenge
مسابقه Squid Game: The Challenge

«نتفلیکس»، پیش‌تر تأیید کرده بود که سه نفر از 456 شرکت‌کننده این مسابقه، به مراقبت‌های پزشکی نیاز داشته‌اند. شاکیان می‌گویند که به دلیل بی‌حرکت ماندن برای طولانی مدت در طول فیلمبرداری، سلامت خود را به خطر انداخته‌اند.

«دنیل اسلید»، مدیر عامل مؤسسه «اکسپرس سولیسیترز» می‌گوید:

می‌دانیم که مردم ممکن است این شکایت را به عنوان یک مبارزه کلاسیک بین کمپانی و شرکای تولید تصور کنند. شرکت‌کنندگان فکر می‌کردند که در رویدادی سرگرم‌کننده شرکت می‌کنند و انتظار نداشتند که مصدوم شوند؛ اما اکنون، پس از گرفتار شدن در موقعیت‌هایی پراضطراب و سرما، مصدوم شده‌اند.

سخنگوی مسابقه بازی مرکب: چالش اعلام کرده که تاکنون هیچ شکایتی از سوی شرکت‌کنندگان ثبت نشده و باید ببینیم در ادامه چه کسانی اقدام به شکایت خواهند کرد.

در این مسابقه که 10 قسمت دارد و به‌طور مشابه با سریال کره‌ای بازی مرکب پیش می‌رود، 456 شرکت‌کننده برای جایزه‌ای به ارزش 4,56 میلیون دلار رقابت می‌کنند که بزرگ‌ترین جایزه نقدی در تاریخ بزنده‌ی تلویزیونی است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی مسابقه Squid Game: The Challenge چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *