استفاده از یک پایان جایگزین برای سریال محبوب Squid Game

خبر پایان جایگزین برای سریال محبوب Squid Game به تازگی با منتشر شدن در فضای مجازی و مجلات خارجی با جنجال بسیاری مواجه شده است.

سازنده بازی Squid به طور جدی استفاده از یک پایان جایگزین را در نظر گرفته است. اگر خالق آن هوانگ دونگ هیوک تصمیم می‌گرفت فصل را با پایانی جایگزین و جذاب ببندد، Squid Game می‌توانست با یک نوت شادتر به پایان برسد.

فصل اول بازی Squid Game تقریباً پایان خوشی داشت، اما سازنده آن هوانگ دونگ هیوک گفت که آنقدر عدالت را در مورد پیامی که آنها می‌خواستند از طریق سریال منتقل کنند، رعایت نمی‌کند.

پایان جایگزین برای سریال محبوب Squid Game

وقتی سریال در نتفلیکس پخش شد، بینندگان از 9 قسمت Squid Game لذت بردند و سرعت اجرای آن با بازی، تولید، طرح و سرعت قسمت عالی سریال آسان بود. دقایق پایانی سریال طرفدارانی داشت که به دنبال قهرمان شکسته گی هون بودند، به این امید که قوس او تکمیل شود و او در نهایت به خانواده‌اش بپیوندد. ظاهراً، این خلاصه داستان پایانی جایگزین خالق سریال، هوانگ دونگ هیوک بود که برای نمایش در نظر داشت. در مصاحبه‌ای با اینترتینمنت ویکلی، او در عوض از تصمیم خود برای پایان دادن به بازی Squid Game’s cliffhanger دفاع می‌کند.

بیشتر بخوانید:

تاریخ انتشار فصل 2 سریال Squid Game ؛ هر آنچه که باید بدانیم و نباید بدانیم

پایان جایگزین برای سریال محبوب Squid Game
پایان متفاوت برای Squid Game

تغییر پایان سریال Squid Game

پایان جایگزین برای سریال محبوب Squid Game
پایان جایگزین برای سریال بازی ماهی مرکب

هوانگ اعتراف کرد:

ما در واقع بین دو سناریو مختلف برای پایان کار دست و پنجه نرم کردیم. یکی بود، پایان متناوب دیگری، جایی که گی هون سوار هواپیما می شد و می‌رفت. و البته یکی بود که به عقب برمی‌گشت و به سمت دوربین می‌رفت. ما مدام از خود می‌پرسیدیم که آیا واقعاً درست است؟ برای اینکه گی هون تصمیم بگیرد که برود و خانواده‌اش را ببیند تا به دنبال خوشبختی خودش باشد؟ آیا این راه درستی است که ما واقعاً سؤال یا پیامی را که می‌خواستیم از طریق سریال منتقل کنیم، مطرح کنیم؟

پایان متفاوت برای Squid Game

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص پایان جایگزین برای سریال محبوب Squid Game چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *