دیزنی برای ساخت فیلم Toy Story 5 با تیم آلن مذاکره کرده است

در ماه فوریه، کمپانی «دیزنی» اعلام کرد که در حال ساخت فیلم Toy Story 5 ، دنباله انیمیشن یخ‌زده (Frozen) و زوتوپیا 2 (Zotopia) است و حالا شایعاتی دست به دست می‌چرخد که گویا «دیزنی» برای ساخت دنباله انیمیشن محبوب Toy Story 5، با «تیم آلن» مذاکره خواهد کرد.

چندی پیش، «تیم آلن» در یک مصاحبه با «جیمی فالن» تأیید کرد که کمپانی «دیزنی» با او و «تام هنکس» برای ساخت انیمیشن Toy Story 5 در حال مذاکره است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


دیزنی برای ساخت فیلم Toy Story 5 با تیم آلن مذاکره کرده است

«تیم آلن» اظهار کرد که یکی از پدیدآورندگان اصلی این فرانچایز، در نوشتن فیلمنامه انیمیشن داستان اسباب بازی های 5 با او همکاری می‌کند. او در مصاحبه‌ای که با «جیمی فالن» داشت گفت:

بر اساس شنیده‌ها، نویسنده فیلم می‌گوید اگر روند ساخت انیمیشن طبق خواسته او پیش نرود، آماده نوشتن فیلمنامه نیست و نمی‌تواند روش جذابی برای اتصال دوباره به داستان را فراهم کند.

ساخت فیلم Toy Story 5
ساخت فیلم Toy Story 5

انیمیشن داستان اسباب‌بازی 4، در سال 2019 منتشر شد و بیش از 1 میلیارد دلار فروش کرد. این فیلم با افتتاحیه‌ای به ارزش 244 میلیون دلار، رکورد فروش افتتاحیه انیمیشن‌های سینمایی را شکست. هواداران، پیش از اکران فیلم نگران بودند که این دنباله، قدرت پایان داستان اسباب‌بازی 3 که در سال 2010 اکران شده بود را تکرار نکند؛ اما این اتفاق نیفتاد و این قسمت نیز مورد توجه قرار گرفت.

استودیوی «پیکسار» و کمپانی «دیزنی» در سال 2022 با انتشار فیلم اسپین‌آف لایت‌یر، برای اولین بار در تاریخ سری داستان اسباب‌بازی‌ها، تجربه تجاری ناموفقی را متحمل شدند. «تیم آلن» در یک مصاحبه با «اکسترا» اظهار کرده بود که این فیلم هیچ ارتباطی با داستان اصلی داستان اسباب‌بازی‌ها ندارد. او گفت:

من در این فیلم شرکت نکردم؛ زیرا هیچ ارتباطی با شخصیت من در داستان اسباب‌بازی وجود نداشت.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی انیمیشن‌های Toy Story چیست؟ آیا نسخه پنجم آن می‌تواند موفقیت انیمیشن‌های قبلی را تکرار کند؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *