تقلید صدای خواننده های قدیمی توسط امیر عباس گلاب [+ویدئو]

ویدیو تقلید صدای امیر عباس گلاب جنجالی شد. آهنگساز امیر عباس گلاب صدای خواننده‌های قدیمی پاپ ایرانی را بسیار جذاب تقلید کرده است.

امیر عباس گلاب، خواننده و آهنگساز ایرانی است که به صدای خاص و قدرتمندش شهرت دارد. به تازگی ویدیویی از تقلید صدای او از خوانندگان قدیمی در رسانه‌ها منتشر شده که طرفداران و مخالفشانش را متعجب کرده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


تقلید صدای امیر عباس گلاب

اخیرا ویدیویی از امیر عباس گلاب در رسانه ها پخش شده که صدای ابی، داریوش، سیاوش قمیشی  و ویگن خوانندگان قدیمی پاپ ایران را تقلید می‌کند. در ادامه ویدیو تقلید صدای خوانندگان قدیمی توسط امیر عباس گلاب را ببینید:

«امیر عباس گلاب»، خواننده و آهنگساز ایرانی، در تاریخ 24 آبان ماه 1365 در شهر تهران متولد شد. او فارغ التحصیل رشته موسیقی از آکادمی است و بعضی اوقات هم به ترانه سرایی می‌پردازد. امیرعباس در سن 7 سالگی با آغاز آموزش آواز سنتی نزد پدرش که نوازنده موسیقی سنتی بود، با موسیقی آشنا شد. در 14 سالگی، او به موسیقی پاپ روی آورد و نواختن گیتار را آغاز کرد.

امیرعباس گلاب در سن 7 سالگی، تحت نظر پدرش که نوازنده سازهای سنتی بود، آموزش خود را در زمینه موسیقی آغاز کرد. مادر او علاقه‌مند بود که پسرش خواننده شود و با تشویق‌هایش، او به خوانندگی روی آورد. تا سن 14 سالگی، امیرعباس در زمینه موسیقی سنتی فعالیت می‌کرد، اما به نظرش این سبک محدودیت‌هایی داشت که او وداشت تا به موسیقی پاپ روی بیاورد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی تقلید صدای امیر عباس گلاب چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *