انیمیشن هارلی کویین برای فصل پنجم تمدید شد

شب گذشته، شبکه مکس (Max) اعلام کرد که انیمیشن هارلی کویین برای فصل پنجم تمدید شده و داستان «هارلی کویین» و «پویزن آیوی»، ادامه خواهد داشت.

پخش فصل چهارم سریال هارلی کویین ، در ماه شهریور سال جاری به پایان رسید و از آن زمان تاکنون هیچ اطلاعاتی درباره تمدید انیمیشن برای فصل بعدی منتشر نشده بود؛ اما در تازه‌ترین اخباری که از سمت مدیران شبکه «Max» منتشر شده، تأیید می‌کند که این سریال، برای فصل پنج تمدید شده و داستان آن ادامه خواهد داشت.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


انیمیشن هارلی کویین برای فصل پنجم تمدید شد

شبکه «Max»، انیمیشن سریالی Harley Quinn را برای فصل پنجم تمدید کرد و انتظار می‌رود در این فصل، گروه «Birds of Prey» نیز تشکیل شود. اعضای این گروه، شامل «هارلی کویین»، «پویزن آیوی»، «کت‌وومن» و «باربارا گوردون» خواهند بود.

هنوز اطلاعات بیشتری در مورد داستان و زمان پخش فصل 5 انیمیشن Harley Quinn منتشر نشده؛ اما طرفداران می‌توانند منتظر اسپین‌آف این انیمیشن که Kiteman: Hell Yeah نام دارد، باشند. این سریال، قرار است در اوایل سال 2024 توسط شبکه مکس پخش شود.

انیمیشن هارلی کویین
انیمیشن هارلی کویین

«سارا پیترز»، نویسنده فصل چهارم انیمیشن Harley Quinn نیز برای ساخت فصل پنجم این انیمیشن بازخواهد گشت. انتظار می‌رود که فصل جدید این سریال انیمیشنی، مانند فصل‌های قبلی، در 10 قسمت تولید و پخش شود. از قبل اعلام شده بود که «جیمز گان»، تهیه‌کننده اجرایی این انیمیشن، نمی‌خواهد آن را لغو کند و انیمیشن Harley Quinn در حقیقت زیرمجموعه‌ای از لیبل «Elseworlds» است و در مسیر خود ادامه می‌دهد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی انیمیشن هارلی کویین چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *