شخصیت Shadow the Hedgehog در سونیک خارپشت 3 حضور خواهد داشت + تصویر رسمی

با انتشار تصویری رسمی از فیلم سونیک خارپشت 3 استودیو پارامونت اعلام کرده است که شخصیت شدو نیز در این فیلم حضور خواهد داشت.

این تصویر نشان می‌دهد که در حال فیلمبرداری هستیم و قسمتی از بدن شخصیت شدو نیز قابل مشاهده است. این تصویر تایید می‌کند که شدو در فیلم Sonic the Hedgehog 3 حضور خواهد داشت؛ در حالی که در فیلم Sonic the Hedgehog 2 تیلز و ناکلز حضور داشتند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


شخصیت شدو در فیلم سونیک خارپشت 3

هنوز بازیگرانی که در نقش‌های اصلی فیلم حضور خواهند داشت، اعلام نشده‌اند؛ اما انتظار می‌رود که «جیمز مارسدن» در نقش «تام واچوفسکی»، «بن شوارتز» برای صداپیشگی نقش «سونیک خارپشت»، «کالین اوشاگنسی» برای صداپیشگی «نقش تیلز»، «ادریس البا» برای صداپیشگی نقش «ناکلز» و «تیکا سومپتر» در نقش «مدی واچوفسکی» بازگردند. هنوز بازیگران دیگری که در فیلم Sonic the Hedgehog 3 حضور خواهند داشت، تایید نشده‌اند. علاوه بر این، علاقه‌مندان می‌توانند منتظر سریال Knuckles باشند که در شبکه پارامونت پلاس پخش خواهد شد.

سونیک خارپشت 3

فیلم Sonic the Hedgehog 3 در تاریخ 20 دسامبر 2024 (30 آذر 1403) اکران خواهد شد. شخصیت شدو درواقع ظاهری تقریباً مشابه سونیک دارد و برای اولین بار در سال 2001 در بازی Sonic Adventure 2 معرفی شد. همچنین در سال 2005، بازی مستقلی با نام Shadow the Hedgehog درباره این شخصیت به انتشار رسید. در حال حاضر، صداپیشه شخصیت شدو در فیلم Sonic the Hedgehog 3 هنوز انتخاب نشده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فیلم Sonic the Hedgehog 3 چیست؟ آیا دو قسمت قبلی این مجموعه را دوست داشتید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *