تریلر بازی Morbid: The Lords of Ire منتشر شد

به تازگی تریلر بازی Morbid: The Lords of Ire منتشر شد که یک ماجراجویی اکشن غرق در خون با عناصر شبیه بازی‌های سولز را نشان می‌دهد.

با انتشار تریلر Morbid: The Lords of Ire ، مشخص شد این بازی برای پلی‌استیشن 5، ایکس‌باکس سری X و S و نینتندو سوییچ در کنار نسخه رایانه‌های شخصی که نسخه دموی آن در تاریخ 5 دسامبر 2023 (14 آذر 1402) در فروشگاه استیم و اپیک گیمز منتشر می‌شوند در دسترس قرار خواهد گرفت.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


تریلر بازی Morbid: The Lords of Ire

ناشر «Merge Games» و توسعه‌دهنده «Still Running» اعلام کردند که دمویی از این بازی در تاریخ 5 دسامبر برای رایانه شخصی از طریق Steam منتشر خواهد شد. تریلر Morbid: The Lords of Ire نشان داد که شما در این بازی یک ماجراجویی اکشن غرق در خون را با عناصر شبیه به بازی‌های سولز تجربه خواهید کرد. با هیولاهای خبیث روبرو می‌شوید و در اقیانوس‌های غم‌آلود قدم می‌زنید تا در دنیایی تلخ از درد و رنج، اربابان ایر را شکست دهید.

حتی در زمان شکست، گهارها هرگز واقعاً نمی‌میرند. آنها در تاریکی عقب نشینی می‌کنند و وقت می‌گذرانند، تا زمانی که فرصتی برای شروع دوباره نصیبشان شود. Morbid: The Lords of Ire ادامه سبک RPG اکشن و بازی‌ها سولز است که مورد تحسین منتقدان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی بازی Morbid: The Lords of Ire چیست؟ آیا به بازی‌های شبیه سری سولز علاقه‌مند هستید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Gematsu


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *