فیلمبرداری فیلم Beetlejuice 2 به پایان رسید

تیم برتون در اینستاگرام اعلام کرد که فیلمبرداری فیلم Beetlejuice 2 به پایان رسیده است. این فیلم در ماه سپتامبر 2024 اکران خواهد شد.

به دلیل اعتصابات SAG-AFTRA، تولید دنباله فیلم «پبیتل جویس» در تابستان متوقف شد و حدود دو روز از فیلمبرداری باقی مانده بود. شروع فیلمبرداری در ماه مه و در میان اعتصاب WGA انجام شد؛ زیرا فیلمنامه خالقان «Wednesday»، آلفرد گوف و مایلز میلار، قابل تغییر نبود. تا زمانی که بازیگران دست به اعتصاب زدند، فیلمبرداری برای مدت نامعلومی متوقف شد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


اتمام فیلم برداری فیلم Beetlejuice 2

“Beetlejuice 2” دنباله فیلم کلاسیک محبوب برتون در سال 1988 است. «مایکل کیتون» در نقش اصلی مقابل بازیگران فیلم قبلی شامل «وینونا رایدر» و «کاترین اوهارا» بازگشت. از چهره‌های جدید این مجموعه می‌توان به «جنا اورتگا»، ستاره سریال «Wednesday»، «ویلم دافو»، «مونیکا بلوچی» و «جاستین تروکس» اشاره کرد. این فیلم در تاریخ 6 سپتامبر 2024 (16شهریور 1403) اکران خواهد شد.

فیلم Beetlejuice 2

تیم برتون در سپتامبر 2022 به روزنامه Independent اعلام کرد که فقط دو روز تا فیلمبرداری باقی‌مانده بود که اعتصاب SAG-AFTRA باعث متوقف شدن تولید شد. او گفت:

«ما از آن چیزی که داشتیم قدردانی می‌کنیم. با اینکه فقط یک روز و نیم برای پایان فیلم برداری نیاز بود. ما می‌دانیم چه کاری باید انجام دهیم. 99 درصد آن انجام شده است.»

او همچنین اظهار کرد:

«از فیلم بیتل جویس 2 ، واقعاً لذت بردم. بسیار کم دیده می‌شود که یک فیلم بزرگ هالیوودی را دوست داشته باشم. من سعی کردم همه چیز در این فیلم به درستی پیش برود و با هنرپیشه‌های خوب، عوامل درستکار و عروسک‌ها بازگردم.»

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فیلم Beetlejuice 2 چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: variety


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *