جودی فاستر: امیدوارم مردم زودتر از فیلم‌های ابرقهرمانی بیزار شوند

جودی فاستر در مصاحبه با مجله “ال” می‌گوید «فیلم‌های ابرقهرمانی «فازی» بیش از حد طول کشیده بودند.» این بازیگر امیدوار است که این ژانر به زودی فراموش شود.

جودی فاستر (Jodie Foster) در مصاحبه‌ای جدید با مجله «Elle» گفته است که فیلم‌های ابرقهرمانی تک فازی بیش از حد طولانی هستند. همچنین، او برای نقش مکمل خود در فیلم «Nyad»، شایسته برنده شدن اسکار است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


انتقاد جودی فاستر از فیلم های ابرقهرمانی

جودی فاستر در مصاحبه خود گفت:

«یک فاز است. فازی که به نظر من کمی بیش از حد طول کشید؛ اما هنوز هم یک فاز به حساب می‌آید و من فازهای مختلفی را دیده‌ام. امیدوارم که مردم به زودی از این فیلم‌ها بیزار شوند.»

جودی فاستر

او همچنین افزود:

«فیلم‌های خوب ژانر ابرقهرمانی مثل «مرد آهنی» (Iron Man)، «پلنگ سیاه» (Black Panther)، «ماتریکس» (The Matrix) بسیار من را سرگرم می‌کند؛ اما به این دلیل بازیگر نشدم و آن فیلم‌ها زندگی من را تغییر ندادند.»

در سال گذشته، چندین فیلم ابرقهرمانی شکست تجاری داشتند که این آثار شامل «شزم 2» (Shazam! 2)، «فلش» (The Flash) و «مارول‌ها» (The Marvels) می‌شوند. به عنوان مثال، فیلم «The Marvels» (مارول‌ها) با بازی “بری لارسن” کمتر از 100 میلیون دلار در ایالات متحده به فروش رسیده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی انتقاد جودی فاستر از فیلم های ابرقهرمانی چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: variety


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *