ناراحتی سازندگان فیلم Road House از اکران نشدن این فیلم در سینما

چندی پیش، سازندگان فیلم Road House ناراحتی خود را درباره پخش فیلم روی پلتفرم‌های استریم بدون اینکه اکران سینمایی در سالن‌های سینما شکل بگیرد اعلام کرده‌اند.

گزارشی از «مت بلونی» نشان می‌دهد که «جیک جیلنهال» (Jake Gyllenhaal) و «داگ لایمن» (Douglas Liman) سعی کرده‌اند این بازسازی را برای «جف بیزوس» (Jeffrey Preston Bezos) در کشتی او اکران کنند تا نظر او را تغییر دهند و این فیلم بتواند اکران سینمایی نیز داشته باشد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


ناراحتی سازندگان فیلم Road House از اکران نشدن این فیلم در سینما

در گزارشی که «مت بلونی» تهیه کرده آمده است که «داگ لایمن» به عنوان کارگردان، «جوئل سیلور» به عنوان تهیه‌کننده، «جیک جیلنهال» به عنوان بازیگر و «آری امانوئل» به عنوان مدیر عامل آژانس استعدادیابی WME، از این تصمیم «جنیفر سالکی»، مدیر استودیوی آمازون، به شدت ناراحت شده‌اند و تلاش کرده‌اند تا با نمایش بازسازی Road House در کشتی بیزوس، نظر او را تغییر دهند.

فیلم Road House

«مت بلونی» در گزارش خود نوشت:

آن‌ها «جف بیزوس» را متقاعد کردند که فیلم را در کشتی او به نمایش بگذارند تا او راضی شود فیلم را در سینما نیز اکران کند.

به گزارش نشریه ورایتی، فیلم بار کنار جاده در اکران‌های آزمایشی خود بهترین امتیازات کارنامه «داگ لایمن» را کسب کرده است. این بازسازی، داستان سرگذشت یک مبارز سابق مسابقات UFC به نام «الوود دالتون» با بازی «جیک جیلنهال» را روایت می‌کند که در یک رستوران به عنوان مأمور حفظ امنیت و بیرون انداختن اوباش مشغول به کار می‌شود.

نسخه اصلی فیلم رود هاوس در سال 1989 منتشر شد و «پاتریک سوویزی» در نقش «جیمز دالتون» به عنوان شخصیت اصلی حضور داشت. این فیلم با بودجه 15 میلیون دلاری تولید شد و 30 میلیون دلار فروش کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی اکران فیلم Road House در سینماها چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *