نام فیلم AND به کارگردانی یورگوس لانتیموس به Kind of Kindness تغییر یافت

به تازگی متوجه شدیم که نام فیلم سینمایی AND به کارگردانی یورگوس لانتیموس، به Kind of Kindness «قدری مهربانی» تغییر یافته است.

اطلاعاتی از داستان فیلم منتشر نشده، اما دافو قبلا به “نیویورک تایمز” گفته بود، به درخواست خودش در یکی از صحنه‌هایی که حتی قرار نبود در آن حضور داشته باشد، استون به او 20 بار سیلی زده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


تغییر نام فیلم سینمایی AND

فیلم Kind of Kindness در حالی ساخته شد که فیلم “موجودات بیچاره” (Poor Things) از لانتیموس در فاز پس از تولید بود، اما تاخیر این فاز باعث شد که سازنده فیلم به تولید پروژه بعدی خود بپردازد. رابی رایان، فیلمبردار موجودات بیچاره، قبلا اظهار داشت که این فیلم بسیار هیجان انگیز است. فیلم سینمایی and که به تازگی نام خود را به Kind of Kindness تغییر داده، سه داستان دارد و با Poor Things کاملا متفاوت است.

فیلم سینمایی AND
فیلم سینمایی AND

جزئیات زیادی از داستان این فیلم منتشر نشده، اما لانتیموس در سال 2020 گفته بود که AND چندین داستان را در یک فیلم بیان می‌کند. “ویلم دافو”، “هونگ چائو” و “مارگارت کوالی” در این فیلم بازی کرده‌اند. یورگوس لانتیموس، کارگردان و فیلم‌نامه‌نویس یونانی است. او از سال 2001 تاکنون در صنعت فیلم فعالیت دارد. با ساخت فیلم “دندان نیش”، لانتیموس موفق شد جایزه جشنواره کن را برای کارهای نو دریافت کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فیلم سینمایی AND چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *