تعداد کاربران بازی فورتنایت به 100 میلیون رسید!

بر اساس گزارش‌های اخیر، بازی فورتنایت توانسته در ماه نوامبر به 100 میلیون کاربر برسد که این موفقیت عمدتاً به دلیل نسخه اورجینال این بازی (یا Fortnite OG) است.

قدرت نوستالژی را نمی‌توان انکار کرد، حتی اگر ما را چند سال به عقب برگرداند. به طور مثال، اگر Verdansk به Warzone برگردد، انتظار می‌رود که میلیون‌ها بازیکن دوباره به بازی بپیوندند تا در آن با دیگر بازیکنان رقابت کنند، و این در حالی است که فقط دو سال از انتشار این بازی گذشته است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


رکورد جدید تعداد بازیکنان بازی فورتنایت

بازی Fortnite’s OG توانست موفقیت بزرگی را در بین کاربران خودش کسب کند. زمانی که Fortnite OG برای بازیکنان در دسترس قرار گرفت، در همان روز مشخص شد که 44.7 میلیون بازیکن در یک روز به بازی برگشتند و رکورد قبلی همین بازی را شکستند. اخیرا تعداد کاربران بازی فورتنایت افزایش یافته که این موفقیت به دلیل نسخه قرار گرفتن اورجینال بازی Fortnite OG در دسترس کاربران است.

حالا بازی به یک رکورد جدید دست یافته و 100 میلیون بازیکن در طی یک ماه اخیر به بازی پیوسته‌اند. شش سال از راه‌اندازی بتل رویال فورتنایت می‌گذرد و بازی هنوز هم به صورت شگفت‌انگیزی رکوردها را می‌شکند که این بسیار خیره‌کننده است.

بازی فورتنایت
بازی فورتنایت

به زودی، رپر معروف «امینم» نیز قرار است یک کنسرت مجازی در بازی برگزار کند که این اتفاق می‌تواند یک رویداد سرگرم کننده و جذاب را در ازی به همراه داشته باشد. Fortnite یک بازی در سبک بقا است که به صورت دو نفره (co-op) انجام می‌شود. در بازی Fortnite، شما با ابزارها و ادوات موجود بازی می‌کنید و باید در برابر دشمنان مقاومت کنید.

آنچه که Fortnite را از سایر بازی‌های این ژانر متمایز می‌کند، تاکید بسیار آن بر جنبه ساخت و ساز است. بازیکنان Fortnite می‌توانند مواد اولیه مانند چوب، فلز و آجر را جمع‌آوری کنند و با استفاده از آن‌ها ساختمان‌ها و سازه‌های دیگری مانند دیوارها و بسترها بسازند، به طور کلی قلعه خود را بنا کنند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی رکورد جدید بازی فورتنایت چیست؟ آیا سیزن جدید این بازی را تجربه کرده‌اید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *