فیلم کنسرت Renaissance بیانسه فروش فوق‌العاده‌ای کسب کرد

فیلم کنسرت Renaissance بیانسه که Renaissance: A Film By Beyonce نام دارد، توانست در سینماهای آمریکای شمالی، مبلغ 22 میلیون دلار را به دست آورد.

این عملکرد برای یک فیلم کنسرت که در هفته اول دسامبر اکران شد، بسیار تحسین برانگیز است و با فیلم آخرین سامورایی (The Last Samurai) با بازی «تام کروز» در سال 2003 که بیش از 24 میلیون دلار فروش کرد، قابل مقایسه است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


فیلم کنسرت Renaissance بیانسه مورد فروش فوق‌العاده‌ای کسب کرد

گزارش‌ها نشان می‌دهد که در این هفته، 900 هزار تماشاگر فیلم کنسرت بیانسه را در سالن‌های سینما مشاهده کرده‌اند. طبق آمار به‌دست آمده، تقریباً 72 درصد از مخاطبان فیلم رنسانس زن بودند. بین زنانی که این فیلم را تماشا کرده‌اند، 51 درصد از آن‌ها بالای 25 سال سن داشتند و 21 درصد زنان زیر 25 سال بودند.

فیلم کنسرت Renaissance بیانسه

سال 2023 برای اولین بار در تاریخ، دو فیلم کنسرت به عنوان پرفروش‌ترین فیلم‌ها در آمریکا قرار گرفتند. فیلم تیلور سویفت: تور ادوار، با فروش 92,8 میلیون دلار و فیلم بهترین‌های دو دنیا با بازی «مایلی سایرس» و فروش 31,1 میلیون دلار، در رتبه اول و دوم قرار گرفتند.

همچنین، فیلم هرگز نگویید هرگز با بازی «جاستین بیبر»، با فروش 29 میلیون دلار، فیلم رنسانس با بازی بیانسه با فروش 22 میلیون دلاری و فیلم این ماییم با بازی گروه «وان دایرکشن» با فروش 15 میلیون دلاری، جزو پرفروش‌ترین فیلم‌های کنسرت تا به امروز محسوب می‌شوند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فیلم‌های کنسرت و موفقیت آن‌ها در باکس آفیس چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *