امیلی بلانت می‌خواهد یک فیلم درباره لکنت زبان بسازد

امیلی بلانت یکی از بازیگران مطرح سینمای هالیوود است. او اخیراً اعلام کرد که دوست دارد فیلمی بسازد که به لکنت زبان، به خصوص در دوران کودکی بپردازد،

به گزارش فیگار و به نقل از سایت مووی وب؛ اکنون که اعتصاب SAG-AFTRA به پایان رسیده، امیلی بلانت، به موضوعی میپردازد که برایش بسیار اهمیت دارد. این موضوع، آموزش دیگران در مورد لکنت زبان است که خود او در سنین جوانی از آن رنج برد. طبق گزارش موسسه ملی ناشنوایی و سایر اختلالات ارتباطی (NIDCD)، تقریباً 3 میلیون نفر در ایالات متحده لکنت دارند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


امیلی بلانت می‌خواهد یک فیلم درباره لکنت زبان بسازد

بلانت هنگام حضور در پادکست «بی‌بی‌سی 4» با عنوان «ساعت زن» درباره لکنت صحبت کرد. بلانت گفت:

تنها کاری که من هنوز دوست دارم انجام دهم این است که فیلمی درباره یک فرد مبتلا به لکنت بسازم و این چیزی است که من کاملاً به آن علاقه دارم که آسیب عاطفی زندگی با ناتوانی در صحبت کردن را درک کنم. این موضوع شما را به گونه ای محدود می‌کند که برای کسی که روان صحبت می‌کند غیرقابل تصور است و 80 میلیون نفر در سراسر جهان لکنت دارند. این واقعاً درصد عظیمی از جمعیت است.

او در ادامه گفت:

بنابراین، تا زمانی که به آن بی‌اعتنایی کنیم، شرم وجود نخواهد داشت. این فقط می‌تواند قابل قبول‌تر باشد، زیرا من فکر می‌کنم این یک ویژگی است که هنوز هم به راحتی مورد آزار و اذیت قرار می‌گیرد. در حالی که دیگران می‌گویند: «نه، نه، دیگر نباید در مورد آن صحبت کنی.» اما لکنت مانند این است که مردم با آن سرگرم می‌شوند. آنها از مسخره کردن آن لذت می‌برند بدون اینکه آسیب زندگی با آن را درک کنند.»

امیلی بلانت

بلانت در طول مدت حضورش در پادکست «Woman’s Hour» به صراحت در مورد مسئله لکنت زبان صحبت کرد. او یکی از بازیگرانی است که در جریان اعتصابات SAG-AFTRA، به طور کلی تبلیغ فیلم‌های خود را که شامل حضور در پادکست ها نیز می‌شد، متوقف کرد. اکنون که این اعتصاب تمام شده، بلانت توانست در مورد شرکت خود در اعتصاب اولین نمایش اوپنهایمر صحبت کند؛ اما به نظر می‌رسید بلانت بیشتر علاقه مند به استفاده از زمان خود در طول مصاحبه برای آگاهی بخشی در مورد لکنت زبان بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی حرف‌های امیلی بلانت در مورد لکنت زبان چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Movieweb


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *