نیکلاس کیج : من برای میم شدن بازیگر نشده‌ام

این روزها استفاده از چهره بازیگران در کلیپ‌های تبلیغاتی و برخی از میم‌ها برای بسیاری امری معمولی تلقی می‌شود. اما به نظر می‌رسد نیکلاس کیج خیلی از میم‌هایی که از روی چهره‌ی او ساخته می‌شود راضی نیست و دوست ندارد از عکس‌هایش به عنوان میم در گفتگوهای روزمره استفاده شود.

«نیکلاس کیم کاپولا» متولد 7 ژانویه 1964 است که اغلب با نام هنری «نیکلاس کیج» شناخته می‌شود. این بازیگر محبوب آمریکایی که از سال 1981 تا‌کنون به عنوان بازیگر فعالیت می‌کند، در کارنامه‌ی هنری‌اش جوایزی نظیر اسکار بهترین هنرپیشه نقش اول مرد، جایزه گلدن گلوب و یک جایزه انجمن بازیگران را دارد. او با انتقاد از هوش مصنوعی و کلیپ هایی از او که در شبکه‌های اجتماعی منتشر می‌شود اعلام نارضایتی کرد و گفت: «یک کابوس است. غیرانسانی است. غیر انسانی‌تر از هوش مصنوعی نمی‌توان بود.»


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


نیکلاس کیج : من برای میم شدن بازیگر نشده‌ام

نیکلاس در یکی از اخرین مصاحبه‌هایش پیش از اکران «سناریوی رویایی» (Dream scenario) در مصاحبه با «گاردین» می‌گوید:

«به دلیل اینکه از بازی‌های سینمایی بیشتر از هر فرم هنری دیگری تحت تاثیر قرار گرفتم وارد بازیگری شدم، وارد بازیگری نشدم تا به یک میم تبدیل شوم.»
او در ادامه گفت: «در ابتدا برایم تازگی داشت باید خودم را با آن مطابقت می‌دادم فکر می‌کردم بینندگان جدیدی پیدا شده‌اند و فیلم‌ها را تماشا می‌کنند، اما هیچ اختیاری روی آنها نداشتم. این اتفاق شباهت بسیاری به داستان«سناریوی رویایی» با بازی کیج در نقش«پل» که پس از ظاهر شدن در یک خواب همه به یک سلبریتی تبدیل می‌شوند، دارد.»

نیکلاس کیج
نیکلاس کیج

او قبل‌تر درباره‌ی این فیلم گفته بود: «حس میکردم تجربه زیستن این نقش را داشته ام. شاید من اولین بازیگری باشم که یک روز صبح بیدار شده و دیده که یک نفر مونتاژی از تمام لحظات فروپاشی روانی و ترس و اضطراب‌هایش و گلچینی از فیلم‌هایش را در اینترنت منتشر کرده بعد یک شبه در همه‌ی دنیا پخش شده است. نگاهش کردم و می‌گفتم: چه اتفاقی برای من افتاده؟ اما برای مانع شدن هیچ کار قانونی از دستم بر نمی‌آمد در واقع هیچ‌کاری به هیچ‌شکلی از دستم بر نمی‌آمد.
گفتنی‌ است سناریوی رویایی» 10نوامبر در آمریکا اکران خواهد شد.

بیشتر بخوانید: 

نظر شما درباره‌ی این مطلب چیست؟ لطفا نظرات خود را با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *