تولید فیلم Average Height, Average Build متوقف شد

تولید فیلم Average Height, Average Build به کارگردانی «آدام مک‌کی» متوقف شد. گزارش‌ها نشان می‌دهند که «مک‌کی» هیچ برنامه‌ای برای تولید فیلم با استودیوی دیگری ندارد.

گفته شده که نتفلیکس تصمیم به لغو تولید فیلم کمدی جنایی «قد متوسط، بنیه متوسط» (Average Height ،Average Build) به کارگردانی «آدام مک‌کی» گرفت. «آدام مک‌کی» که قبلاً فیلم «بالا را نگاه نکنید» (Don’t Look Up) را با همکاری نتفلیکس ساخته بود، به جای این فیلم، در حال ساخت یک پروژه دیگر دربارهٔ گرمایش زمین است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


کنسل شدن تولید فیلم Average Height, Average Build توسط شبکه نتفلیکس

نتفلیکس تصمیم گرفت تولید فیلم قد متوسط، بنیه متوسط به کارگردانی آدام مک‌کی را لغو کند. داستان این فیلم درباره یک قاتل زنجیره‌ای است که با لابی‌گری سیاسی، موانعی که برای کشتار خود می‌بیند را برمی‌دارد. بازیگرانی مانند «رابرت پتینسون» و «رابرت داونی جونیور» نیز در نقش‌های اصلی این فیلم قرار داشتند.

فیلم Average Height, Average Build

«آدام مک‌کی» در حال کار بر روی نسخه تلویزیونی فیلم «انگل» به کارگردانی «بونگ جون هو» است که برای شبکه «HBO» ساخته می‌شود. همچنین، مک‌کی برنامه‌ای برای ساخت سریال آنتولوژی به نام «زمین غیرقابل سکونت» دربارهٔ گرمایش زمین دارد که توسط نتفلیکس اکران خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی کنسل شدن تولید فیلم Average Height, Average Build چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: deadline


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *