فیلم Maleficent 3 در دست ساخت قرار دارد

به گفته نشریه وال استریت ژورنال، فیلم Maleficent 3 رسماً در حال تولید است و «آنجلینا جولی» به عنوان شخصیت اصلی داستان بازگشت خواهد گشت.

فیلم اول «Maleficent» در سال 2014 منتشر شد و نسخه دوم آن با نام «مالفیسنت: بانوی اهریمنی» در سال 2019 به انتشار رسید. این فیلم‌ها داستان زندگی پری بدجنس از منظر شخصیت شرور داستان را به تصویر می‌کشند که نوزاد شاهدخت آورورا را طلسم می‌کند. ماجرای ساخت فیلم مالفیسنت 3 از این سری در سپتامبر 2021 اعلام شده بود، اما اخیراً به صورت رسمی تایید شد که قسمت سوم در دست ساخت است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


فیلم Maleficent 3 ساخته خواهد شد

تاکنون اطلاعاتی درباره تیم بازیگری سومین فیلم اعلام نشده است؛ اما در قسمت‌های قبلی، «شارلتو کاپلی»، «جونو تمپل»، «هریس دیکینسون»، «ال فانینگ» و «میشل پفایفر» حضور داشتند. «رابرت استرومبرگ» و «یواکیم رونینگ» کارگردانی قسمت‌های اول و دوم را بر عهده داشتند، اما هنوز نمی‌دانیم که در قسمت سوم چه کسی کارگردانی را بر عهده دارد.

فیلم Maleficent 3

این خبر در پی صحبت‌های آنجلینا جولی درباره قصدش برای ترک بازیگری است. در حال حاضر، آنجلینا جولی در حال فیلمبرداری از فیلم بعدی «پابلو لاراین» با عنوان «ماریا» است که یک فیلم زندگینامه‌ای درباره خواننده اپرا ماریا کالاس خواهد بود. نویسندگی این فیلم به عهده «ستیون نایت»، خالق سریال «پیکی بلایندرز» است. او همچنین صداپیشگی شخصیت «مستر تایگرس» در انیمیشن «کونگ فو پاندا 4» را به عهده دارد که در تاریخ 8 مارس 2024 (18 اسفند 1402) منتشر خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی قسمت سوم فیلم Maleficent چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *