«کید کودی» انیمیشن جدیدی به اسم Slime خواهد ساخت

اسکات مسکودی (کید کودی) قرار است با جرون براکستون، انیمیشن Slime را بسازد. برایان اش (The Boondocks) به عنوان فیلمنامه‌نویس و تهیه کننده اجرایی این فیلم معرفی شده است.

اسلایم به‌ عنوان یک فیلم هیولایی توصیف می‌شود که در آینده‌ای نه چندان دور، مونا، یک زن جوان خوش بین، برای یک آزمایش پزشکی ثبت نام می‌کند؛ اما زمانی که موجودی خارجی به او تزریق می‌شود، کنترل همه چیز از بین می‌رود و او قدرت‌های خطرناک جدیدی را به دست می‌آورد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


انیمیشن اسلایم کید کودی

از تهیه کنندگان این فیلم می‌توان «مسکودی»، «کارینا مناشیل»، «دنیس کامینگز»، «آرون برگمن»، «الکس لبوویچی» و «جان اوکس» را نام برد. «کریستین مرکوری»، «کورتنی چن»، «وایلین لین» و «برایان اش» تهیه کنندگان اجرایی این انیمیشن هستند.

«Mad Solar» و «Hammerstone Studios» به عنوان شرکت‌های تولیدی و استودیوهای «Hammerstone» و «Capstone Global» به عنوان تامین کننده مالی انیمیشن Slime فعالیت می‌کنند. اسکات مسکودی قرار است در این فیلم ایفای نقش کند و در کنار جرون براکستون به کارگردانی این انیمیشن بپردازد.

انیمیشن جدید Slime

برکستون به تازگی گفت:

«برای ساخت انیمیشن اسلایم بسیار هیجان زده هستم و از همه اطرافیانم که به ساخت این انیمیشن کمک کردند بسیار سپاسگزارم. انیمیشن همیشه فرصتی برای من بوده است تا دیدگاه‌هایی که آمریکایی‌ها و به‌طور واضح‌تر سیاه‌پوستان را تحت تأثیر قرار می‌دهند را تغییر دهم، و اکنون می‌توانم با ژانر وحشت این کار را انجام دهم.»

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی انیمیشن جدید اسلایم کید کدی چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *