نتفلیکس مسابقه Squid Game: The Challenge را برای فصل دوم تمدید کرد

نتفلیکس سفارش ساخت فصل دوم مسابقه Squid Game: The Challenge را داد. این سریال جذاب، توجه بسیاری از مخاطبین را جلب کرده است.

چندی پیش، سرویس استریم «نتفلیکس» رسماً مسابقه Squid Game: The Challenge را برای فصل دوم تمدید کرد. پیش از این، شایعاتی پیش از پایان فصل 1 اعلام شده بود که در نهایت تأیید شد. جایزه شرکت کننده‌ای که در چالش‌های سخت و نفس‌گیر این مسابقه برنده شود، 4.56 میلیون دلار بود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


فصل دوم مسابقه Squid Game: The Challenge ساخته می‌شود

بازی Squid Game: The Challenge با 456 شرکت کننده واقعی شروع می‌شود که با یکدیگر رقابت خواهند کرد. شرکت کنندگان یک بسته پر از جوهر قرمز زیر پیراهن خود قرار داده‌اند که وقتی در چالش می‌بازند، منفجر خواهد شد. همچنین برنده این مسابقه، 4.56 میلیون دلار جایزه دریافت می‌کند که چیزی شبیه مبلغ اصلی سریال است.

فصل دوم مسابقه Squid Game: The Challenge

«براندون ریگ»، معاون بخش اجرایی «نتفلیکس» درباره مسابقه بازی ماهی مرکب: چالش گفت:

ما تصمیم گرفته‌ایم که به ساخت فصل دوم بازی Squid Game: The Challenge چراغ سبز نشان دهیم و جاه‌طلبانه‌ترین سریال بدون فیلمنامه را در نتفلیکس به نمایش دربیاوریم. چراغ قرمزی وجود نداشت؛ ما بسیار هیجان‌زده هستیم که سری مسابقه‌ای Squid Game را با تیم خود در کره و تهیه‌کنندگان استودیوی «لمبرت» برای این سری رقابت حماسی ادامه دهیم.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فصل دوم مسابقه Squid Game: The Challenge چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *