آنجلینا جولی: هالیوود جای سالمی برای زندگی نیست

آنجلینا جولی ، در یک مصاحبه با روزنامه «وال استریت ژورنال»، اعلام کرده که قصد ترک لس‌آنجلس را دارد؛ زیرا هالیوود محلی سالم نیست.

او در این مصاحبه زمان اجرای این تصمیم را مشخص نکرد؛ اما گفت که بیشتر وقت خود را در خانه‌اش در کامبوج سپری می‌کند. یکی از دلایل این تصمیم، اتفاقاتی است که پس از طلاق او رخ داد و باعث از دست دادن توانایی زندگی و سفر آزادانه شد


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


مصاحبه انجلینا جولی درباره هالیوود

انجلینا جولی در طی این مصاحبه گفت که هالیوود نمی‌تواند جایی سالم باشد. قبل از او، سلبریتی‌هایی مانند «مارک والبرگ» و «دین کین» نیز اظهار کرده‌اند که به دلیل افزایش جرم و جنایت، علاقه‌ای به زندگی در لس‌آنجلس ندارند.

آنجلینا جولی

چند سالی است که سرقت از مغازه‌ها در این شهر به یک اتفاق عادی تبدیل شده و داروخانه‌ها قفسه‌های خود را برای جلوگیری از این نوع حملات قفل می‌کنند. همچنین، ورود سارقان به خانه‌های سلبریتی‌های ثروتمند نیز نگرانی‌های زیادی را به وجود آورده است. بی‌خانمانی نیز یک بحران دیگر در لس‌آنجلس به‌شمار می‌رود و حضور چادرهای بی‌خانمانان حتی در مناطق گران‌قیمت، چهره شهر را به طور قابل توجهی تغییر داده است.

ماه گذشته، «جولی» در مورد بمباران غزه انتقاد کرد و با انتقاد پدرش، «جان ویت»، مواجه شد. او در پستی در اینستاگرام نوشت:

آنچه در اسرائیل رخ داد، اقدامی تروریستی بود؛ اما نمی‌توان به هلاکت بی‌گناهانی که در نتیجه بمباران مناطق مسکونی کشته شدند، بی‌تفاوت باشیم. آن‌ها دسترسی به آب و غذا ندارند و حتی از حقوق اولیه انسانی برخوردار نیستند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی این نظر آنجلینا جولی چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *