رسمی: سریال House of the Dragon برای فصل سوم و چهارم تمدید شد

در مصاحبه‌ای که شب گذشته جورج آر. آر. مارتین با رسانه ورایتی داشت، مشخص شد که او قراردادی مبنی بر ساخت فصل سوم و چهارم سریال House of the Dragon را با مدیران شبکه «HBO» بسته است.

جورج آر آر مارتین که ظاهراً سخت مشغول کار روی ششمین رمان مجموعه نغمه آتش و یخ، یعنی رمان بادهای زمستان بود، به وبلاگ خود نگاهی انداخت تا سفر اخیر خود به لندن را مرور کند که شامل ملاقات با ناشر کتابش می‌شد.

او در طی این سفر، با کارگردانان سریال خاندان اژدها نیز دیداری کرد و دو قسمت ابتدایی سریال را دید. پس از این اتفاق، او به صورت رسمی اعلام کرد که سفارش ساخت دو فصل دیگر را با مدیران شبکه «HBO» در میان گذاشته و تأییدیه غیر رسمی را گرفته است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


فصل سوم و چهارم سریال House of the Dragon ساخته می‌شود

تریلری که ابتدای این هفته از سریال خاندان اژدها منتشر شد، تاریخ انتشار فصل جدید آن را برای اوایل تابستان 2024 اعلام کرد. در حالی که تمدید رسمی سریال پیش‌درآمد بازی تاج و تخت هنوز توسط «HBO» اعلام نشده؛ اما «جورج آر. آر. مارتین» در وبلاگ خود اعلام کرد که این کار برای فصل سوم و چهارم ادامه خواهد داشت. از آنجایی که شبکه «HBO» علاقه شدیدی به داستان‌های مارتین دارد و سرمایه بزرگی را برای او کنار گذاشته است، می‌توان در نظر گرفت که این خبر صحت دارد.

سریال House of the Dragon

نویسنده اسپین آف بازی تاج و تخت در وبلاگ خود نوشت:

چهار فصل کامل که هرکدام شامل 10 قسمت هستند، برای روایت کامل و عدالت بخشیدن به داستان رقص اژدهایان از ابتدا تا انتها وجود خواهد داشت و ما آن را خواهیم ساخت.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی سریال House of the Dragon و تمدید آن برای چهار فصل چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *