تاریخ اکران فیلم The Bikeriders با بازی تام هاردی مشخص شد

شرکت فوکوس فیچرز تاریخ انتشار فیلم The Bikeriders را اعلام کرد. «جف نیکولز» بعد از مدت ها با این فیلم به دنیای سینما بازگشت.

بعد از رفع مشکلات و گذشت زمان، کارگردان معروف «جف نیکولز» با فیلم موتورسواران ،آخرین اثر آن در دنیای سینما، باز خواهد گشت. گویا «نیکولز» واقعاً فیلم بدی نساخته است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


تاریخ اکران فیلم The Bikeriders مشخص شد

موتورسواران (The Bikeriders) در چند ماه گذشته با مشکلات و موانع مختلفی روبرو شد. ابتدا قرار بود که این فیلم در تاریخ 1 دسامبر سال جاری به روی پرده سینما برود؛ اما به دلیل اعتصاب بازیگران و نویسندگان هالیوود، با تأخیر مواجه شد.

با این همه، فیلم موتورسواران هنوز مشکلاتی را دارد و شرکت دیزنی به دلیل مشکلات مالی، از حق انتشار این اثر صرف نظر کرد. در نتیجه، حق انتشار فیلم به شرکت Focus Features واگذار شد.

فیلم The Bikeriders

The Bikeriders بر اساس آلبوم تصویری از عکاس و روزنامه‌نگار معروف، دِنی لیون، ساخته شد. این فیلم داستان گروهی از موتورسواران به نام بنی و دوستانش را روایت می‌کند. آن‌ها به صورت تفریحی گروه موتورسواری خود را تشکیل می‌دهند؛ اما به آرامی وارد دنیای جنایت خواهند شد و بنی خود را در میان یک گروه از گانگسترهای حرفه‌ای می‌یابد.

فیلم موتورسواران توسط «جف نیکولز» نویسندگی و کارگردانی شد. او به خاطر کارهایی مانند میدنایت اسپشیال (Midnight Special) شناخته می‌شود. «آستین باتلر» و «تام هاردی» نیز در این فیلم حضور خواهند داشت. تاریخ اکران فیلم موتورسواران در سینماها مشخص شده و طبق گزارشات، در تاریخ 21 ژوئن 2024 (1 تیر 1403) به روی پرده خواهد رفت.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فیلم The Bikeriders چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: collider


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *