تاریخ پخش انیمه Solo leveling مشخص شد

بعد از انتشار یک تریلر تازه و افشای اطلاعات جدید از انیمه سولو لولینگ، نهایتاً تاریخ پخش انیمه Solo leveling اعلام گردید.

اکران انیمه Solo leveling از تاریخ 16 دی 1402 (6 ژانویه 2024) از شبکه کرانچی‌رول شروع می‌شود. علاوه بر این، مشخص شد که «هیرویوکی ساوانو» (Hiroyuki Sawano) و گروه «TOMORROW X TOGETHER»، موسیقی افتتاحیه انیمه با نام «LEveL» را اجرا می‌کنند و موسیقی پایانی انیمه با نام «request» توسط «krage» تولید می‌شود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


تاریخ پخش انیمه Solo leveling

در مانگا و انیمه Solo Leveling، برای حفظ نسل انسان در برابر نابودی، شکارچیانی که انسان‌هایی با قابلیت‌های جادویی هستند، باید با موجودات مرگبار مبارزه کنند. یک شکارچی ضعیف و بدنام به نام سونگ جین‌وو خود را در یک نبرد بی‌پایان برای بقا می‌بیند. یک روز، پس از اینکه با سختی از یک سیاه‌چاله قدرتمند جان سالم به در می‌برد، یک برنامه رمزگون به نام سیستم، او را به عنوان تنها بازیکن خود انتخاب می‌کند و توانایی بی‌نظیری را به او می‌دهد تا بتواند قدرت خود را افزایش دهد.

تاریخ پخش انیمه Solo leveling
تاریخ پخش انیمه Solo leveling

در پی آن، سونگ به سفری می‌رود تا رازهای سیاه‌چال‌ها و منبع واقعی قدرت‌های خود را کشف کند، اما در این راه او باید با دشمنان متفاوتی که شامل انسان‌ها و موجودات مختلف می‌شوند، مبارزه کند.

انیمه سولو لولینگ برگرفته از مانگایی با همین نام است که توسط «چوگونگ» نوشته شد و در 14 قسمت، بین سال‌های 2018 تا 2021 منتشر شد. استودیو «A-1 Pictures» وظیفه ساخت انیمه Solo Leveling را بر عهده دارد و «شانسوکی ناکوشیگا» وظیفه کارگردانی و «نوبورو کیمورا» وظیفه نگارش فیلمنامه این انیمه را بر عهده دارند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی انیمه Solo leveling چیست؟ آیا منتظر این انیمه هستید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *