آندره بروگر هنرپیشه آمریکایی در سن 61 سالگی درگذشت

به تازگی خبر درگذشت آندره بروگر ، هنرپیشه آمریکایی معروف در سن 61 سالگی منتشر شد که در ادامه به جزئیاتی از این خبر می‌پردازیم.

«آندره بروگر» (Andre Braugher)، هنرپیشه آمریکایی معروف که در مجموعه‌های تلویزیونی پرمخاطبی همچون «بروکلین نه نه» حضور داشت، درگذشت. او در سن 61 سالگی پس از مبارزه با یک بیماری دار فانی را وداع گفت. «آندره بروگر» دو جایزه امی را برای بازی در مجموعه‌های تلویزیونی «بروکلین نه نه» و «قتل: زندگی در خیابان» به دست آورد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


درگذشت آندره بروگر در 61 سالگی

«آندره بروگر» برای بازی نقش «کاپیتان ریموند هالت» در سریال «بروکلین نه نه» که از سال 2013 تا 2021 پخش می‌شد، شناخته می‌شود. وی همچنین در سریال «قتل: زندگی در خیابان» در نقش کارآگاهی به نام «فرانک پمبلتون» بازی کرده و در سال 1998 جایزه امی بهترین بازیگر مرد نقش اول را برای این نقش به دست آورد. همچنین، در سال 2006 برای بازی در نقش یک مجرم حرفه‌ای در فیلم «سارق» نیز جایزه امی را کسب کرد.

درگذشت آندره بروگر

آندره بروگر در شیکاگو به دنیا آمد و در دانشگاه استنفورد تحصیلات خود را به پایان رساند. او ابتدا در فیلم «شکوه» در نقش یک سرباز ظاهر شد و سپس در مجموعه تلویزیونی «هک» به عنوان یک کارآگاه نقش آفرینی کرد. «آندره بروگر» دو بار به عنوان نامزد در شاخه بهترین بازیگر مرد نقش مکمل در مجموعه سریال درام «مردان یک سن مشخص» برای جوایز امی معرفی شد. وی همچنین در فیلم‌های سینمایی مانند «شهر فرشتگان»، «فراوانی»، «پوزئیدون»، «آواز دونفره»، «مه» و «ترس کهن» نقش آفرینی کرده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی مرگ آندره بروگر چیست؟ آیا آثار این بازیگر را دیده‌اید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *