آن هاتاوی: خیلی خوش‌شانس هستم که فیلم باربی من ساخته نشد

آن هاتاوی ، یکی از گزینه‌های بازی در فیلم باربی بود که در سال 2017، پس از کناره‌گیری «ایمی شومر» به عنوان کارگردان این فیلم، از آن کنار گذشته شد.

این بازیگر برنده جایزه اسکار، در یک مصاحبه با پادکست «شاد غمگین گیج» اعلام کرد که خوشحال است فیلم باربی او ساخته نشد. پس از کناره‌گیری «ایمی شومر»، در نهایت این فیلم به استودیوی برادران وارنر منتقل شد و «مارگو رابی» جایگزین او در نقش اصلی گردید.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


آن هاتاوی خوشحال است که نقش Barbie را بازی نکرده

«هاتاوی»، درباره فیلم میلیاردی باربی تعریف کرد و در این پادکست گفت:

اتفاق هیجان‌انگیز درباره فیلم «گرتا»، «رایان» و آمریکا و تمامی اعضای آن گروه درخشان این بود که آن‌ها به هدف خود رسیدند. این هدف آن‌ها باعث شد تا تمام دنیا به سطحی از خلسه برسد.

آن هاتاوی

او اضافه می‌کند که ساخته نشدن فیلم Barbie او، یک اتفاق خوش‌یمن بود. او درباره بازی «مارگو رابی» در این نقش گفت:

او باشکوه است. تمام. کاری که به عنوان یک هنرمند و تهیه‌کننده انجام داد، هیجان‌انگیز و الهام‌بخش بود و غول‌های افسانه‌ای که روایت‌های معینی را حفظ می‌کردند و امکان پیشرفت را به افراد زیادی نمی‌دادند، با باربی سرنگون شدند.

به عنوان یک سینمارو و زنی که از کودکی در هالیوود بوده، از این پیشرفت خوشحالم. اگر می‌دانستم که نسخه من می‌توانست چنین تأثیری داشته باشد، بله، شاید حس متفاوتی پیدا می‌کردم؛ اما واقعاً فکر می‌کنم فیلم آن‌ها بهترین نسخه ممکن است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی نظر آن هاتاوی و فیلم Barbie لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Deadline


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *