هانس زیمر آلبوم موسیقی متن انیمیشن پاندای کونگ‌فوکار 4 را می‌سازد

هانس زیمر، موزیسین برجسته فیلم‌های مانند شیرشاه، گلادیاتور، شوالیه تاریکی، میان ستاره‌ای، به عنوان سازنده موسیقی متن انیمیشن پاندای کونگ فو کار 4 انتخاب شد.

پیش از این، اعلام شده بود که «جک بلک» نیز یک موسیقی جذاب برای این انیمیشن خواهد خواند. «هانس زیمر»، پیش از این دو فیلم اول پاندای کونگ فو کار را به همراه «جان پاول» ساخته بود و با سازندگان دنیای این انیمیشن آشنایی زیادی دارد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


هانس زیمر آلبوم موسیقی متن انیمیشن پاندای کونگ فو کار 4 را می‌سازد

«ربکا هانتلی» (کارگردان فیلم The Bad Guys) تولید انیمیشن استودیوی «دریم ورکس» (DreamWorks) را بر عهده دارد و صبح امروز اعلام کرد که همکاری دیگری با این آهنگساز آلمانی خواهد داشت. انیمیشن Kung Fu Panda 4 در تاریخ 8 مارس 2024 توسط «یونیورسال پیکچرز» (Universal Pictures) در سینماهای سراسر آمریکا اکران خواهد شد.

انیمیشن پاندای کونگ فو کار 4

استودیوی «دریم وورکس»، چندی پیش اعلام کرد که قسمت چهارم انیمیشن کونگ فو پاندا شامل سه ابرشرور قسمت‌های دیگر است. در این قسمت، پو به عنوان جنگجوی اژدها، دعوت می‌شود تا به عنوان رهبر معنوی دره صلح عمل کند.

او باید یک جانشین مناسب برای خود پیدا کند و لقب جنگجوی اژدها را به فردی شایسته واگذار بسپارد. در حالی که پو سعی می‌کند وظایف خود را به بهترین شکل ممکن انجام دهد، «کامیلین» (شخصیت منفی) با استفاده از عصای دانش، «تای لانگ» و سایر شخصیت‌های منفی را که به عالم ارواح فرستاده شده بودند را به دره صلح بازمی‌گرداند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی آهنگسازی هانس زیمر در انیمیشن پاندای کونگ فو کار 4 لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Film Music Reporter


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *