احتمال کسب اسکار ویلم دفو برای بازی در فیلم Poor Things

پس از اینکه منتقدین فیلم جدید لانتیموس را به عنوان یکی از آثار برتر 2023 نامیدند و ویلم دفو را تحسین کردند، احتمال کسب اسکار ویلم دفو به شدت افزایش یافت.

منتقدان، فیلم Poor Things را به عنوان بهترین فیلم کارنامه یورگوس لانتیموس می‌دانند. داستان فیلم درباره دختری با بازی اما استون است که پس از بازگرداندن او توسط دکتر گادوین باکستر با هنرنمایی ویلم داو، باید راه خود را در زندگی دوران ویکتوریایی پیدا کند.

احتمال کسب اسکار ویلم دفو برای بازی در فیلم Poor Things

منتقد هالیوود ریپورتر، درباره هنرنمایی ویلم دفو و اسکار ویلم دفو برای بازی در Poor Things صحبت کرد و گفت:

گادوین از نظر جسمی و روانی مردی بداخلاق است و هیچکس جز ویلم دفو، نمی‌توانست این فیلم را بازی کند.

بیشتر بخوانید:

نقد فیلم Poor Things

معرفی فیلم Poor Things

نقش‌های ویلم دفو، با انواع بازی‌هایی که اغلب نامزد بهترین بازیگر نقش مکمل مرد می‌شوند، مطابقت دارد؛ اما این بازیگر هیچگاه نتوانست برنده این جایزه بشود. این نقش، همچنین یک نقش متحول کننده است که امکان دارد این بازیگر، یکی از محتمل‌‌ترین گزینه برای کسب این جایزه باشد.

بیوگرافی ویلم دفو

احتمال کسب اسکار ویلم دفو
بیوگرافی ویلم دفو

ویلم دفو، یک هنرپیشه آمریکایی است. او جوایز مختلفی از جمله جام Volpi برای بهترین بازیگر مرد و همچنین نامزدی چهار جایزه اسکار، یک جایزه بافتا، سه جایزه گلدن گلوب و چهار جایزه انجمن بازیگران سینما را دریافت کرده است.

ویلیام جیمز دفو در 22 ژوئیه 1955 در اپلتون، ویسکانسین، پسر موریل ایزابل و دکتر ویلیام آلفرد دفو به دنیا آمد. او دارای پنج خواهر و دو برادر است و تبار انگلیسی، فرانسوی، آلمانی، ایرلندی و اسکاتلندی دارد.

حواشی فیلم Poor Things

احتمال کسب اسکار ویلم دفو
احتمال اسکار گرفتن ویلم دفو

Poor Things، ساخته یورگوس لانتیموس، کارگردان یونانی، توسط منتقدان به عنوان یک اثر کلاسیک شناخته شد. به نظر می‌رسد موفقیت فیلم 2018 او یعنی “The Favourite” را تکرار کرد. آن فیلم، فیلمی بود که دو جایزه را در ونیز به دست آورد. این فیلم برخی از صریح‌ترین سکانس‌های ممنوعه جنسی را که تا به حال در یک فیلم هالیوودی در فهرست A دیده نشده است را به نمایش می‌گذارد.

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید.

دیدگاه شما در خصوص احتمال کسب اسکار ویلم دفو چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *