اولین برنامه زنده شبکه نسیم شب یلدا پخش خواهد شد

به گزارش روابط عمومی پروژه، سی‌ام آذر ماه که مصادف می‌شود با شب یلدا، اولین برنامه زنده شبکه نسیم که تهیه‌کننده آن «پرهام عمرانی» است روی آنتن خواهد رفت.

برنامه نسیمی شو قرار است هر هفته در روزهای پنجشنبه و جمعه با شعار حتی به یک لبخند، به مدت 50 دقیقه، از ساعت 19:30، در شبکه نسیم پخش شود. هدف این برنامه، معرفی برنامه‌های شبکه نسیم و نمایش تصاویر ناشناخته از این برنامه‌ها است و در آن، با دعوت از عوامل برنامه‌ها به مصاحبه با آن‌ها می‌پردازند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


اولین برنامه زنده شبکه نسیم شب یلدا پخش خواهد شد

بخش‌های مختلف برنامه زنده شبکه تلویزیونی نسیم بر اساس عوامل دعوت شده تهیه می‌شود. در بخش پشت صحنه، به رویدادها و اتفاقات پشت پرده برنامه‌ها پرداخته شده همچنین در بخش آدم‌های اون ور آب، «پدرام ابدان» با استفاده از هوش مصنوعی، با سلبریتی‌های خارجی به گفت‌وگو می‌پردازد. در بخش پادرمیونی، عوامل برنامه به همراه هنرمندان به دیدار افرادی می‌رود که با همدیگر قهر هستند.

برنامه زنده شبکه نسیم

این برنامه، یک بخش جذاب به اسم استند آپ کمدی نیز دارد که در آن، «هانا ستوهی» و «محمد حسین توسلی» به عنوان کمدین برگزیده در برنامه حاضر می‌شوند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی این اقدام شبکه نسیم و برنامه نسیمی شو چیست؟ آیا این برنامه می‌تواند موفقیت بزرگی در این شبکه کسب کند؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *