جیمز گان در تولید فیلم Joker 2 دخالت داشت

«جیمز گان» (James Gunn) کارگردان فیلم‌ های Guardians of the Galaxy و The Suicide Squad، در تولید فیلم Joker 2 دخالت داشته است.

به لطف «جیمز گان» و «پیتر سافران»، دوران جدیدی برای اقتباس‌های DC در راه است. در یک پست در رسانه اجتماعی Threads، «جیمز گان» اشاره کرد که در تولید فیلم Folie a Deux دخالت داشته و یادداشت‌هایی را در مورد فیلم پایانی ارائه داده است. او تأکید کرد که این فیلم یکی از چند فیلم آینده دی‌سی است که توسط شرکت وارنر برادرز ساخته می‌شود،


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


دخالت جیمز گان در ساخت فیلم Joker 2

سینمای DC، دوره‌ای از فراز و نشیب‌ها و وقایع عجیب را پشت سر گذاشته است. از یک سو، دنیای کنونی سینمایی DC یا DCEU با فیلم «آکوامن و امپراتوری گم‌شده» در سال جاری به پایان رسید و از سوی دیگر، یک دنیای سینمایی جدید به نام “DCU” با مدیریت «جیمز گان» و «پیتر سفران» در سال 2025 با فیلمی از سوپرمن آغاز می‌شود.

همچنین، ما شاهد ساخت آثاری مانند بتمن 2 «مت ریوز» و فیلم جوکر 2 هستیم که هر یک دارای دنیای سینمایی مختص به خود خواهند بود.

فیلم Joker 2

فیلم جوکر: جنون مشترک که با بازی «واکین فینیکس» و «لیدی گاگا» در نقش‌های «جوکر» و «هارلی کوئین» خارج از DCU ساخته می‌شود. «جیمز گان» اعلام کرد که در فرایند تولید این فیلم دخیل بوده و پیشنهادات و راهنمایی‌هایی را به سازندگان ارائه داده است. او همچنین تأکید کرده که همکاری بین او و «تاد فیلیپس» در جریان بوده و امیدوار است که این همکاری نتایج مثبتی را به همراه داشته باشد.

فیلم جوکر: جنون مشترک در تاریخ 4 اکتبر 2024 اکران خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی دخالت جیمز گان در ساخت فیلم Joker 2 چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: comicbook


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *