مدس میکلسن: احتمال ساخت فصل چهارم سریال Hannibal وجود دارد

«مدس میکلسن»، بازیگر معروف دانمارکی، در یک مصاحبه با رسانه «بیزنس اینسایدر»، درباره احتمال تولید فصل چهارم سریال Hannibal صحبت کرد و به طرفداران، امید دوباره بخشید.

او اخیراً در فیلم ترسناک و هیجان‌انگیز «خاکروبه»، با «برایان فولر»، خالق سریال هانیبال ، همکاری کرده است. «برایان فولر» نیز در این پروژه به عنوان کارگردان فیلم سینمایی شروع به کار کرده است. در این فیلم، «مدس میکلسن» نقش همسایه‌ای را دارد که به یک دختر هشت ساله کمک می‌کند تا با یک هیولای ترسناک زیر تخت خود مقابله کند. به نظر می‌رسد که این هیولا، خانواده دختر را نیز تهدید می‌کند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


احتمال ساخت فصل چهارم سریال Hannibal وجود دارد

طبیعتاً طرفداران «مدس میکلسن» و «برایان فولر»، علاقه‌مند هستند که بدانند آیا این همکاری می‌تواند منجر به تولید فصل چهارم سریال هانیبال شود یا خیر. اگرچه سریال در فصل سوم به پایان رسیده؛ اما علاقه طرفداران برای بازگشت شخصیت هانیبال لکتر در سال‌های اخیر به شدت افزایش یافته است. در گفت‌وگویی با رسانه «Business Insider»، از «مدس میکلسن» پرسیده شد که آیا با «برایان فولر» درباره احیای سریال هانیبال صحبت کرده است یا خیر و او در پاسخ گفت:

همه ما، بازیگران سریال و برایان، خواستار بازگشت هستیم؛ اما این اتفاق ممکن است دیرتر یا زودتر رخ دهد؛ زیرا زمان محدودی باقی مانده است.

سریال Hannibal

او اظهار کرده که این اتفاق ممکن است در آینده اتفاق بیافتد؛ اما هنوز تصمیمی در این باره گرفته نشده و باید یک شبکه تلویزیونی برای پخش این سریال پیدا شود. «مدس میکلسن» همچنین اعلام کرد که در حال حاضر در تولید فیلم «خاکروبه» با «برایان فولر» همکاری می‌کند و او ایده‌های جالبی دارد. در نهایت، «مدس میکلسن» اظهار گفت که او عاشق این نمایش است و اطمینان دارد که بسیاری از مردم هم این سریال را دوست دارند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی سریال Hannibal چیست؟ آیا این مجموعه را تماشا کرده‌اید؟ به نظر شما احیای این سریال کار درستی است؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *