فیلمبرداری فیلم The Batman 2 از تابستان سال 2024 آغاز می‌شود

با توجه به اطلاعات ارائه شده، فیلمنامه و فیلمبرداری فیلم The Batman 2 به کارگردانی «مت ریوز» در ابتدای تابستان 2024 آغاز خواهد شد.

«جیمز گان»، مدیرعامل کنونی دنیای سینمایی دی‌سی (DC)، اعلام کرده بود که هنوز فیلمنامه دنباله برای او ارسال نشده؛ اما نشریه «ددلاین» به صورت رسمی اعلام کرد که «مت ریوز» برای ارسال فیلمنامه او تا اوایل ماه فوریه اقدام خواهد کرد. پس از آن، تیم بازیگران نیز اعلام خواهند شد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


فیلمبرداری فیلم The Batman 2 از تابستان سال 2024 آغاز می‌شود

پیش از این خبر، اعلام شده بود که تولید و فیلمبرداری فیلم بتمن 2 در ماه نوامبر آغاز می‌شود و «رابرت پتینسون» برای نقش بتمن بازخواهد گشت؛ اما این تاریخ، به مارس 2024 به تأخیر افتاد و اکنون در اخبار مبنی بر این فیلم آمده که باید منتظر آغاز تولید این پروژه در تابستان 2024 باشیم.

دلیل این تأخیر این پروژه، عدم آماده‌بودن فیلمنامه بوده و احتمالاً اعتصاب اخیر نویسندگان نیز تأثیر مستقیمی در آن داشته است. تاریخ اکران The Batman 2 در تاریخ 3 اکتبر 2025 برنامه‌ریزی شده که نشان می‌دهد زمان کافی برای آماده‌سازی فیلمنامه وجود دارد.

«مت ریوز» به عنوان کارگردان و نویسنده، همراه با «متسون تاملین» به عنوان دستیار نویسنده در این پروژه حضور خواهند داشت. همچنین، انتظار می‌رود «رابرت پتینسون»، «زوئی کراویتز»، «اندی سرکیس»، «جفری رایت»، «کالین فارل» و احتمالاً «بری کیوگان» در نقش جوکر به دنباله این فیلم بازگردند. درباره پیوستن «دیک گریسون» که با نام مستعار «رابین» نیز شناخته می‌شود نیز شایعاتی وجود دارد؛ اما هنوز صحت آن تأیید نشده است.

فیلم اول بتمن در سال 2022 اکران شد و به طور تقریبی درآمد 369.3 میلیون دلار در ایالات متحده و 40.16 میلیون دلار در مناطق دیگر داشت.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فیلم بتمن «مت ریوز» چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *