فیلم The Black Phone 2 را اسکات دریکسون کارگردانی می‌کند

تهیه‌‌کننده دنباله‌ی فیلم The Black Phone 2 اعلام کرده است که «اسکات دریکسون» برای هدایت دوباره این اثر هیجان‌انگیز به مقام کارگردانی باز خواهد گشت.

«اسکات دریکسون» که پیش‌تر فیلم پرستایش‌شده «تلفن سیاه» را ساخته بود، برای ساخت قسمت دوم این فیلم باز می‌گردد. «رایان تورک» (Ryan Turk) تهیه‌کننده این فیلم در گفت‌وگوی تازه‌ای با وب‌سایت کمیک‌بوک اشاره کرده که «اسکات دریکسون» (Scott Derrickson) قرار است دوباره هدایت کارگردانی دنباله‌ی این سری را بر عهده بگیرد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


فیلم The Black Phone 2

«رایان تورک» در مصاحبه خود اعلام کرد:

«اسکات دریکسون» به عنوان کارگردان خضور خواهد داشت. شاید برای بحث در مورد جزئیات بیشتر شاید هنوز زود باشد؛ اما اینکه او به غنوان کارگردان باز می‌گردد قطعی است.

او همچنین به شرایطی اشاره کرد که «دریکسون» برای پذیرش این نقش با مدیران استودیو در میان گذاشته است که یکی از آن‌ها بازگشت «ایثن هاوک» (Ethan Hawke) و بازی در نقش منفی اصلی داستان به‌‌شمار می‌رود. به این ترتیب، مشخص شده که «هاوک» بار دیگر در نقش «رباینده» ظاهر خواهد شد.

فیلم The Black Phone 2
فیلم The Black Phone 2

فیلم تلفن سیاه در تابستان 2022 اکران شد و با فروشی بالغ بر 161 میلیون دلار در گیشه، موفقیت تجاری قابل توجهی به دست آورد. این فیلم علاوه بر استقبال تجاری، توانست نظرات مثبت منتقدان را جلب کند و جوایز متعددی را از مراسم‌های مختلف سینمایی کسب کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فیلم The Black Phone 2 چیست؟ آیا منتظر ساخت فصل جدید این فیلم بودید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *