احتمال بازگشت شخصیت النا رودریگز به دنیای MCU زیاد است

عوامل سازنده سریال Agents of S.H.I.E.L.D در مورد بازگشت النا رودریگز در نقش یویو (Yo-Yo) در دنیای سینمایی مارول (MCU) صحبت کرده‌اند. این بازیگر قرار نیست نقش خود را بازی کند.

استودیو مارول در طول سال‌ها نشان داده است که علاقه و احترام زیادی به بازگرداندن بازیگران و ستارگان فیلم‌ها و سریال‌های گذشته خود دارد. با این حال، تصمیم‌گیری نهایی درباره نقش‌های بازیگران در دنیای سینمایی مارول بر عهده استودیو و تیم خلاق آن خواهد بود. درباره ناتالیا کوردوا باکلی که نقشی در سریال Agents of S.H.I.E.L.D داشت، اطلاعات رسمی منتشر نشده که بتواند ایفای نقش دوباره او را در MCU تأیید یا رد کند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


 شخصیت النا رودریگز به دنیای MCU

با توجه به مصاحبه اخیر Natalia Cordova، او نمی‌خواهد در این مرحله از زندگی‌اش درگیر فیلم‌های کمیک‌بوکی بزرگ شود و تمایل دارد در آثار هنری و مستقل حضور پیدا کند. او تمایل دارد به سمت پروژه‌هایی برود که به آثار هنری و مستقل توجه می‌کنند و این اولویت‌هایی هستند که در این مرحله از زندگی حرفه‌ای می‌خواهد دنبال کند.

النا رودریگز

از طرفی، استودیو مارول همچنان تصمیم‌گیری نهایی خود را درباره نقش‌های بازیگران در دنیای سینماییش بر عهده دارد. این ممکن است به این معنا باشد که در صورت تصمیم استودیو برای استفاده از شخصیت یویو در آینده، اقدام به تغییر بازیگر این نقش خواهد کرد.

تا زمانی که اعلام رسمی از سوی استودیو مارول صورت نگیرد، نمی‌توانیم با قطعیت درباره حضور ناتالیا کوردوا باکلی در نقش یویو در دنیای سینمایی مارول سخن بگوییم.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی بازگشت النا رودریگز به مارول چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: CBR


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *