فیلم ایرانی مورس برنده بهترین موسیقی فیلم در جشنواره بین المللی فیلم ماکائو شد

فیلم ایرانی مورس به نویسندگی و کارگردانی «روناک جعفری»، برنده جایزه بهترین موسیقی فیلم به آهنگسازی پیام آزادی در چهاردهمین جشنواره بین‌المللی فیلم ماکائو شد.

این فیلم، پیش‌تر در بیست و دومین جشنواره بین‌المللی «ایمجین ایندیا» در شهر مادرید، بیست و دومین جشنواره «جکسون ویل»، بیست و سومین جشنواره «فونیکس»، دوازدهمین دوره جشن خانه سینما و سی و هشتمین جشنواره فیلم کوتاه تهران و چندین جشنواره دیگر حضور داشته و بهترین فیلم دوم کوتاه در بیست و دومین جشنواره بین‌المللی «ایمجین ایندیا» در مادرید و بهترین کارگردانی و بهترین فیلم در جشنواره فیلم کوتاه تهران شد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


فیلم ایرانی مورس برنده بهترین موسیقی فیلم در جشنواره ماکائو شد

این فیلم، به سوال جذابی می‌پردازد. فیلم کوتاه مورس درباره سوال بی‌جوابی است که شما از یک فرد مرده خواهید پرسید. علاوه بر نویسنده و کارگردانی «روناک جعفری»، عوامل دیگر فیلم مورس شامل «محمد یوسفی» و «امیرحسین عنایتی» به عنوان تهیه‌کنندگان می‌شوند.

فیلم ایرانی مورس

در این فیلم کوتاه، «مسعود سلامی» به عنوان مدیر فیلمبرداری، «پویان شعله‌ور» به عنوان ویراستار، «امیر شاهوردی» به عنوان مدیر صدابرداری، «علیرضا علویان» به عنوان صدابردار و «پیام آزادی» به عنوان آهنگساز حضور دارند.

از بازیگران این فیلم، می‌توان به «هادی حجازی‌فر»، «هومن رهنمون»، «سامان صفاری»، «صحرا اسدالهی» و «سلمان فرخنده» نام برد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فیلم ایرانی مورس چیست؟ آیا این فیلم کوتاه را تماشا کرده‌اید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *