فیلمبرداری فیلم باغ کیانوش به اتمام رسید

فیلم باغ کیانوش به کارگردانی «رضا کشاورز حداد» و تهیه‌کنندگی «محمدجواد موحد»، پس از چند ماه کار در مکان‌های مختلف تهران، به پایان فیلمبرداری رسید.

این فیلم، در حال حاضر در مراحل آماده‌سازی نهایی برای حضور در چهل و دومین جشنواره فیلم فجر است. فرایند ویرایش این فیلم سینمایی نیز مدتی است که آغاز شده و «شهرام حقیقت دوست»، «علیرضا آرا»، «مجید پتکی» و با حضور «عباس جمشیدی‌فر» به عنوان بازیگران اصلی این فیلم را تشکیل می‌دهند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


فیلمبرداری فیلم باغ کیانوش به اتمام رسید

فیلم سینمایی باغ کیانوش ، روایتی ماجراجویانه از یک واقعه در دهه 60 را نشان می‌دهد و داستان آن اقتباسی از کتابی با همین نام است. شهرهای همدان، تهران و شهر مشهد، به عنوان مکان‌های اصلی این فیلم انتخاب شده‌اند.

فیلم باغ کیانوش
فیلم باغ کیانوش

این فیلم، به عنوان اولین تولید مشترک باشگاه فیلم سوره و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ساخته می‌شود و فیلمنامه آن توسط «رضا کشاورز حداد» نوشته شده است. این کارگردان که تجربه کارگردانی سینمایی را در این فیلم دارد، پیش از این چندین فیلم کوتاه ساخته که در جشنواره‌های مختلف حضور داشته‌اند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی کارگردانی «رضا کشاورز حداد» چیست؟ آیا فیلم‌های کوتاه این کارگردان را تماشا کرده‌اید؟ به نظر شما فیلم باغ کیانوش می‌تواند موفقیتی را در جشنواره فیلم فجر کسب کند؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *