معرفی سریال گناه فرشته با هنرنمایی شهاب حسینی

سریال گناه فرشته یک ملودرام هیجان‌انگیز و اجتماعی است که توسط «حامد عنقا» ساخته و به تازگی در پلتفرم فیلیمو به نمایش گذاشته شده و بازتاب فراوانی کسب کرده است.

این سریال، با داستانی جذاب و مملو از ابهامات با پخش قسمت ابتدایی توانست توجه بسیاری از تماشاگران را به خودش جلب کند. مجموعه گناه فرشته با نویسندگی، تهیه‌کنندگی و کارگردانی «حامد عنقا» ساخته شده و با موضوعات اجتماعی و جنایی، توانسته است با فرهنگ و جامعه مخاطبان ارتباط برقرار بگیرد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


معرفی سریال گناه فرشته با هنرنمایی شهاب حسینی

این سریال، نقش یک زن به اسم «فرشته» (با هنرنمایی پردیس پورعابدینی) را روایت می‌کند که به جرم قتل، محکوم به اعدام شده و داستان در آستانه اجرای حکم دادگاه آغاز می‌شود. فرشته در خدمت یک خانواده ثروتمند به نام «عشیری» قرار دارد و در یک شب تاریک، با جنایتی مرموز و مهیب مواجه می‌شود.

در این سریال، «شهاب حسینی» نقش «حامد تهرانی»، «امیر آقایی» نقش «نوید عشیری»، «لادن مستوفی» نقش «مهتاب محتشم»، «مهدی سلطانی» نقش «مشفق» و «فرید سجادی‌حسینی» نقش «عنایت» را ایفا می‌کنند. بازیگران در قسمت ابتدایی این سریال، با اجرای قوی و متناسب، توانسته‌اند جلب توجه و اعتماد تماشاگران را به خود جلب کنند.

در قسمت اول گناه فرشته، داستان با ورود «فرشته» به خانه «عشیری» آغاز می‌شود. «فرشته» که در حال برگشت به خانه است، با صداها و حرکات مشکوک مواجه شده و به‌زودی با جنازه‌ای خونین روبرو می‌شود که متعلق به آقای «عشیری» است.

این اتفاق، نقطه آغازین ماجراهای پیچیده و مهیب این سریال را تشکیل می‌دهد. در حین تماشای این قسمت، تماشاگران با معماها و ابهامات زیادی مواجه می‌شوند که تعیین شخصیت‌ها و داینامیک داستان را برای آینده سریال جذاب می‌کند. این سریال، هر شنبه از فیلیمو پخش می‌شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی قسمت اول سریال گناه فرشته چیست؟ آیا قسمت اول این سریال را تماشا کرده‌اید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


One thought on “معرفی سریال گناه فرشته با هنرنمایی شهاب حسینی

  1. بغیر از داستان سریال و بازی بازیگران در سریال های ایرانی میتونیم به حجم بسیار زیاد (سیگار کشیدن) بازیگران اصلی هم توجه کنیم ! عینه دودکش دود میکنن باکلاسا !

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *