ابراهیم شفیعی از نمایش خانگی و مافیای بازیگری انتقاد کرد

ابراهیم شفیعی گفته است که برخی از عوامل برنامه‌ها می‌گویند که فلانی بیکار است و ما باید به او مبلغ کمی پرداخت کنیم تا مجبور شود با ما همکاری کند. من هیچ‌گاه این کار را انجام نمی‌دهم.

ابراهیم شفیعی بازیگر و صداپیشه سینما و تلویزیون، در گفت‌وگو با نشریه توانا، در پاسخ به سؤالی درباره مافیای بازیگری گفت:

مافیای بازیگری همیشه وجود داشته؛ اما اخیراً شدت گرفته است. امکان دارد این حواشی به دلیل تغییر سیاست‌های تلویزیون یا تغییر سیاست‌های استخدام هنرمندان ایجاد شده باشد؛ اگر دلیل این امر را می‌دانستم، خودم قاطعانه برخورد می‌کردم.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


اظهارات ابراهیم شفیعی از نمایش خانگی و مافیای بازیگری

این بازیگر، اظهار کرد:

من هیچ حاشیه‌ای در  کارهایی که در آن‌ها شرکت داشته‌ام، ایجاد نکرده‌ام و هیچ کارشکنی انجام نداده‌ام. تنها چیزی که انجام داده‌ام، کاری که گروه، تهیه‌کننده یا کارگردان یک پروژه از من می‌خواست، بود. اخیراً در یک پروژه شرکت کرده‌ام و هنوز حق‌الزحمه آن را به من پرداخت نکرده‌اند.

ابراهیم شفیعی

او ادامه داد:

اغلب با برنامه‌هایی تماس می‌گیرند که دستمزد آن‌ها به این اندازه بالا نیست؛ اما به من پیشنهاد می‌دهند که فقط یک دهم از دستمزد طبیعی‌ام که بعد از این همه سال باید دریافت کنم را بپذیرم. من این پیشنهادها را رد می‌کنم؛ زیرا احساس می‌کنم که این کار سوءاستفاده است.

وی در ادامه افزود:

برخی از عوامل برنامه‌ها هم صراحتاً می‌گویند که اگر فلانی بیکار است، به او مبلغ کمی بدهیم تا مجبور شود با ما همکاری کند. من هیچ‌گاه این کار را انجام نمی‌دهم. ترجیح می‌دهم به کارهای دیگری بپردازم؛ اما نمی‌خواهم خودم را پایین بیاورم تا کسی از من سوء استفاده کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی اظهارات ابراهیم شفیعی از نمایش خانگی و مافیای بازیگری چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *