اولین تصویر لایو اکشن Coyote vs. Acme منتشر شد (میگ میگ)

صبح امروز تصویر جدیدی از فیلم لایو اکشن Coyote vs. Acme که در کشور ایران به عنوان میگ میگ شناخته می‌شود، در رسانه‌ها منتشر شد. این در حالی است که در ماه نوامبر، گفته شده بود که Warner Bros. Discovery قصد لغو این لایواکشن را داشت.

در نوامبر 2023، خبر لغو لایو اکشن میگ میگ (Coyote vs. Acme) توسط شرکت وارنر برادرز دیسکاوری منتشر شد. همانند Batgirl، این اتفاق در حالی رخ داد که فیلم به اتمام رسیده بود و به گفته برخی از گزارشات، حتی بازخورد خوبی از سوی مخاطبان دریافت کرد. اگرچه هنوز خبری از انتخاب یک استودیو یا پلتفرم استریمینگ برای عرضه این لایو اکشن منتشر نشده.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


اولین تصویر لایو اکشن Coyote vs. Acme

در این تصویری که چندی پیش منتشر شد، بیننده Wile E. Coyote را در کنار Will Forte در دادگاه می‌بینیم. در این لایواکشن، «ویل فورته» نقش یک وکیل به نام «لونی تونز» را ایفا می‌کند و صداپیشگی این شخصیت را «اریک باوزا» انجام داده است. همچنین، «جان سینا» نیز در این فیلم به عنوان وکیل مدافع «Acme» بازی می‌کند.

Wile E. Coyote پس از تجربه ناموفقیت در استفاده از محصولات شرکت Acme که عملکرد معکوسی داشتند، او وکیلی را استخدام کرد تا بتواند در دادگاه از شرکت Acme Corporation شکایت کند. تاکنون، تاریخ اکران دقیقی برای Coyote vs. Acme اعلام نشده؛ اما به نظر می‌رسد که این لایواکشن سال آینده منتشر خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی ساخت لایو اکشن Coyote vs. Acme چیست؟ آیا این لایو اکشن پخش خواهد شد؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: CBR


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *