فیلم سینمایی شوماه آماده نمایش شد ؛ احتمال حضور در جشنواره فجر

فیلم شوماه یکی از جدیدترین آثار سینمایی ایرانی به کارگردانی «مژگان بیات» است که اخیراً اعلام شد که این فیلم اماده نمایش خواهد بود.

فیلم سینمایی شوماه که به کارگردانی «مژگان بیات» تولید شد، در حال حاضر آماده نمایش و اکران است. این فیلم سینمایی سال گذشته تولید و فیلمبرداری شده و پس از اتمام مراحل فنی، برای نمایش به مخاطبان آمادگی دارد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


فیلم شوماه آماده اکران است

از بازیگران این فیلم می‌توان به «فاطمه معتمدآریا»، «پژمان بازغی»، «روزبه حصاری» و «آریا توسلی» اشاره کرد که نقش‌های مهمی را در شوماه ایفا کرده‌اند. «عبدالمحمد نجیبی» تهیه‌کننده اصلی این فیلم سینمایی است و «کیانوش عیاری» به عنوان مشاور کارگردانی و «حمید علیقیان» نیز به عنوان نویسنده و مجری طرح این پروژه همکاری کرده‌اند.

فیلم شوماه

بیات در مورد فیلمش صحبت‌هایی داشت و گفت که این فیلم یک داستان عاشقانه در دوران جنگ را روایت می‌کند. او گفته بود:

انگیزه من برای ساخت فیلمی از این ماجرا زمانی شکل گرفت که پیکر شهدای غواص چند سال قبل پیدا و تشییع شد و مصمم شدم فیلمی درباره این بچه‌های مظلوم وطن بسازم. بنابراین تحقیقاتی را شروع کردم و مصاحبه‌های زیادی با بازماندگان عملیات انجام دادم و در نهایت سال 1399 طرح اولیه نوشته شد و بعد از تکمیل فیلمنامه، رایزنی با بازیگران را شروع کردیم و آذرماه سال 1400 پروژه کلید خورد و فیلمبرداری تا اسفندماه طول کشید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فیلم سینمایی شوماه چیست؟ به نظر شما موفق خواهد شد؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *