سریال ترور از امشب پخش می‌شود

به نقل از معاونت سیما، مینی سریال ترور که در هشت قسمت آماده شده و قرار بود از تاریخ 14 دی ماه از شبکه یک پخش شود، به دلیل حادثه انفجار کرمان، جلو افتاده است.

داستان این مینی سریال، راجع به ترور سردار قاسم سلیمانی در کرمان را روایت می‌کند. تولید این سریال، به سفارش مرکز سیما فیلم صورت گرفته و موسسه فرهنگی هنری اندیشه شهید آوینی نیز در آن شرکت کرده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


سریال ترور از امشب پخش می‌شود

این سریال، در هشت قسمت تهیه شده و در آن به زندگی و عملکرد سردار سلیمانی در کرمان پرداخته می‌شود. با توجه به وقوع حادثه انفجار کرمان، مدیر صدا و سیما تصمیم گرفته که پخش این سریال از امشب، روی آنتن شبکه یک آغاز کند. تولید این مینی سریال، با هدف ترویج ارزش‌ها و ایده‌های مرتبط با سردار سلیمانی و همچنین احیای روحیه جهادی و مقاومتی در جامعه صورت گرفته است.

سریال ترور

در این سریال، بازیگرانی مانند «فرهاد قائمیان»، «انوش معظمی»، «جعفر دهقان»، «رامین راستاد»، «مهدی سلوکی»، «افشین سنگ چاپ»، «حسین شفیعی»، «داریوش مهربان»، «محمد حسین لطیفی»، «هدایت هاشمی»، «شهرام ابراهیمی» و «نانت تومه» در این سریال حضور دارند. قابل ذکر است این سریال که قرار بود ابتدا در روز پنجشنبه، 14 دی 1402 از شبکه یک سیما پخش شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی ساخت سریال ترور چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *