تریلر فیلم Badland Hunters منتشر شد

شبکه نتفلیکس به تازگی اولین تریلر فیلم Badland Hunters را منتشر کرده است که مبارزه دان لی با یک تمساح در دنیای پسا آخرالزمانی را نشان می‌دهد.

شکارچیان بدلند یک فیلم اکشن محصول کره جنوبی است که به عنوان اولین اثر «هیو میونگ هانگ» ارائه خواهد شد. این فیلم کره‌ای جدید تلویزیونی، به تازگی توسط نتفلیکس معرفی شده و در آن داستان بر شخصیت نام «سان» با بازی «دان لی» متمرکز است. او به عنوان یک شکارچی در محیطی پر از هرج و مرج، به دنبال بقا می‌گردد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


تریلر فیلم Badland Hunters منتشر شد

این فیلم کره‌ای جدید تلویزیونی، به تازگی توسط نتفلیکس معرفی شده و در آن داستان به شخصیت نام سان با بازی دان لی متمرکز است. او به عنوان یک شکارچی در محیطی پر از هرج و مرج، در جستجوی است. در تریلر، او با یک تمساح نیز مبارزه می‌کند و شما می‌توانید این تیزر تریلر را در ادامه تماشا کنید.

فیلم Badland Hunters قرار است در تاریخ 26 ژانویه 2024 (6 بهمن 1402) از طریق شبکه نتفلیکس به نمایش درآید. علاوه بر تریلر، اولین پوستر این فیلم نیز منتشر شده که تاکید بر مبارزه شخصیت «دان لی» با یک تمساح دارد.

«دان لی»، «لی جون-یونگ»، «رو جونگ-یی»، «لی هی جون» و «ان جی هایه» از جمله بازیگران حاضر در فیلم Badland Hunters هستند. وظیفه کارگردانی این فیلم پسا آخرالزمانی به عهده «هئو میانگ هینگ» بوده و از فیلمنامه‌ای توسط «کیم بو تانگ» و «کواک جائه مین» اقتباس شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی تریلر فیلم Badland Hunters چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *