بهروز افخمی با سری جدید برنامه هفت به تلویزیون بازمی‌گردد

به گزارش فیگار و به نقل از سینماپرس، «محمدعلی غلامرضایی»، مدیر شبکه نمایش، درباره برنامه هفت اعلام کرد که در آستانه جشنواره فیلم فجر روی آنتن شبکه نمایش سیما خواهد رفت.

این برنامه تحت تهیه‌کنندگی «محمدحسین تنکابنی» و با اجرای «بهروز افخمی» در دو فاز پخش خواهد شد. در فاز اول، برنامه تلویزیونی هفت پیش از برگزاری جشنواره فیلم فجر هر هفته در روز جمعه ساعت 23 روی آنتن شبکه نمایش خواهد رفت.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


بهروز افخمی با سری جدید برنامه هفت به تلویزیون بازمی‌گردد

«غلامرضایی» درباره شروع پخش این برنامه گفت:

در طول جشنواره برنامه تلویزیونی هفت، با برنامه‌های ویژه‌ای که ترتیب داده است، هر شب به صورت زنده از محل برگزاری جشنواره روی آنتن خواهد رفت و پس از آن تا پایان سال هر هفته ادامه خواهد داشت. در فاز دوم، از بهار 1403 با تغییراتی در فرم برنامه و دکور جدید، پخش این برنامه آغاز می‌شود.

مدیر شبکه نمایش، درباره بخش‌های مختلف فصل جدید این برنامه نیز توضیح داد:

هفت، شامل سه بخش اصلی پرونده ویژه، میز نقد سینمای ایران و میز نقد سینمای جهان است که هر بخش دارای طراحی ویژه‌ای است.

برنامه هفت

مدیر شبکه نمایش درباره بخش پرونده ویژه هفتگی در این برنامه اظهار کرد:

در هر قسمت، موضوعات سینمایی روز با حضور مهمانان و کارشناسان مربوطه مطرح و تلاش می‌شود آسیب‌شناسی انجام شود. در این بخش، موضوعات مرتبط با سیاست‌گذاری‌های سینمای ایران به صورت ویژه مورد بحث قرار خواهند گرفت.

غلامرضایی افزود:

بخش میز نقد سینمای ایران، هر هفته به بررسی یکی از فیلم‌های در حال اکران می‌پردازد. همچنین، بخش میز سینمای جهان یکی از بخش‌های ثابت برنامه خواهد بود که به بررسی فیلم‌ها و انیمیشن‌های برجسته به صورت موضوعی می‌پردازد و باکس آفیس هفتگی با رویکردی جدید بررسی می‌شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی پخش دوباره برنامه هفت چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *