هیئت داوران جشنواره فیلم ساندنس انتخاب شدند

جشنواره فیلم ساندنس ، بزرگ‌ترین جشنواره فیلم‌های مستقل در آمریکا، برای سال 2024 هیئت داوران خود را در مسابقات انتخاب و اعلام کرد.

جشنواره فیلم ساندنس 2024، 16 جایزه از دوره‌های گذشته را برای حضور در هیئت داوران مسابقه تعیین کرده است. این لیست شامل: «دبرا گرانیک»، «آدریان تامین» و «لنا وایت» در مسابقات دراماتیک ایالات متحده؛ «شین بوریس»، «نیکول نیونهام» و «رودی والدز» در مسابقه مستند ایالات متحده؛ «جنیفر کنت»، «میرا نیر» و «روی پوچاس» در مسابقه دراماتیک سینمای جهان؛ «مندی چانگ»، «مونیکا هلستروم» و «شاناک سن» در مسابقه مستند سینمای جهان؛ «کریستینا اوه»، «دنی پودی» و «شارلوت ریگان» در مسابقه برنامه فیلم کوتاه؛ و «زال باتمانگلیج» در قسمت مسابقه NEXT؛ می‌شود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


هیئت داوران جشنواره فیلم ساندنس انتخاب شدند

جشنواره فیلم ساندنس به دلیل کشف و معرفی هنرمندان نوظهور شناخته می‌شود. «یوجین هرناندز»، مدیر این جشنواره، گفت:

ما نمی‌توانیم این کار را بدون هیئت داوران‌مان انجام دهیم. آن‌ها به ما کمک می‌کنند تا نسل بعدی داستان‌نویسان مستقل را بشناسیم و تقویت کنیم. ما خیلی هیجان زده هستیم تا هنرمندان بااستعداد و ماهر که هیئت داوران امسال را تشکیل می‌دهند، معرفی کنیم.

مدیر برنامه‌نویسی «کیم یوتانی»، درمورد حضور هیئت‌های داوران در جشنواره‌های گذشته نیز گفت:

آن‌ها می‌دانند که معرفی کار جدید به جامعه ساندنس چیست و ما بسیار خوشحالی هستیم که می‌توانیم از آن‌ها برای بازگشت به این جشنواره استقبال کنیم.

جشنواره فیلم ساندنس

برندگان جوایز چهلمین دوره جشنواره، در مراسم The Ray Theater در پارک سیتی، روز جمعه 26 ژانویه 2024 (6 بهمن 1402) با برندگان هیئت داوران فیلم کوتاه در مراسم جوایز و مهمانی Shorts روز سه‌شنبه 23 ژانویه 2024 (3 بهمن 1402)، معرفی خواهند شد. اعضای هیئت داوران مسابقه علاوه بر اهدای جوایز، در برنامه‌های جشن از جمله سخنرانی‌ها، و یک مهمانی شرکت خواهند کرد.

جشنواره فیلم ساندنس 2024 به صورت حضوری در پارک سیتی از 18 تا 28 ژانویه 2024 (28 دی تا 4 بهمن 1402) برگزار می‌شود و فیلم‌های منتخب، از 25 تا 28 ژانویه 2024 (5 تا 8 بهمن 1402) در سراسر کشور به صورت آنلاین در دسترس خواهند بود. فیلم‌های موجود در بخش‌های مسابقه که توسط هیئت داوران جایزه می‌گیرند، هم به صورت حضوری و هم از طریق پلتفرم جشنواره به صورت آنلاین از 27 تا 28 ژانویه، نمایش داده می‌شوند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی جشنواره فیلم ساندنس چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Deadline


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *